Romló SEO eredmények?

Soha el nem ért keresőoptimalizálási álmok?

Unod, hogy a konkurencia minden kulcsszóra leköröz?

Ultimátum a veszteségeknek és az eredménytelenségnek a keresőoptimalizálás frontján:

SEO Revolution

    Korábban már jól szereplő, de folyamatosan romló eredményeket mutató weboldalaknak.

       Piacvezetői pozícióra vágyóknak és olyan piacvezetőknek, akikről a piacvezetőség ténye kívülről nézve nehezen állapítható meg.

Lendülettel induló, győzni akaróknak, véletlenre semmit nem bízóknak.

Azoknak, akik most már tényleg szeretnének SEO eredményeket és abból hardcore bevételeket.

SEO? Revolution?

Keresőoptimalizálás azóta létezik, mióta keresőmotorok: minden weboldal tulajdonos elől akar szerepelni a találati listákon, mikor az emberek keresnek, hogy ne kelljen sokat költenie a hirdetéseire és arra, hogy a potenciális ügyfelei szeme elé kerülhessen.

A keresőoptimalizálás ugyanakkor egy bonyolult rendszer kénye-kedvének való megfelelés művészete is, és a szakemberek között sincs egyöntetű konszenzus arról, hogy melyik és milyen típusú megfelelési módszer az ideális. Vannak szakemberek, akik így szeretik, vannak, akik meg úgy. Vannak diszkréten előre haladók, és vannak a rohamléptekkel közlekedők, a kettő között pedig végtelen a paletta. De leginkább polarizált a SEO társadalom: vannak a bonyolult, összetett és hosszasan bonyolított stratégiákat felépítő SEO szakik és vannak az egyszerű, gyors megoldásokban hívők, miközben köztük ott vannak az igazából semmihez nem értő kóklerek is persze.

SEO szövegírás

Bárkivel is dolgoztál már együtt, remélhetőleg jó szakember volt a keresőoptimalizálás terén, de ha mégsem vagy elégedett, akkor ideje megreformálnod, sőt forradalmi alapokra helyezned a SEO-dat.

Mi ebben vagyunk jók. Illetve ebben is:

a reformálásban és a forradalomban.

A RitArt szövegíró ügynökségként indult 2016-ban, a tartalomfejlesztési szolgáltatásunkat természetesen mindig is SEO szempontok szerint is kivitelezve (Vidi Rita, a RitArt szakmai vezetője 2007 óta foglalkozik SEO-val). Az ügyfélkörünk bővülése, az 5 év szövegírás és az egyre kiterebélyesedő szolgáltatások alatt gyűjtött tapasztalataink arra sarkalnak, hogy az átfogó megoldásokat is egy kézben tartsuk, mert így tudunk a leghatékonyabbak lenni az ügyfeleink érdekében.

Nagyon sok SEO ügynökséggel dolgozunk együtt, legtöbbjükkel szeretünk is dolgozni, és tudjuk, ők hogyan szeretnek dolgozni és mik a preferenciáik a kivitelezés terén.

Éppen ezért látjuk a hézagokat is, amik nem érnek össze a különböző ügynökségeknél, hanem köztük tátonganak. 

Mi ezeket a SEO szakmában tátongó szakadékokat tudjuk betömni a saját stratégiai látásmódunkkal és a teljesen egyéni, forradalmi megoldásainkkal.

A SEO Stratégia

Mi a gyorsan stratégiát felépítő, azonnali, gyors kivitelezésű, és közben lassan alá is építő megoldások hívei vagyunk. Természetesen minden weboldalnak egyedi stratégiát biztosítunk, igazából sablon megoldásokat nem is alkalmazunk, de mindenkinél bevetjük a számára legütősebbeket.

A stratégia Játék

Számunkra a SEO olyan, mint a stratégiai játék. Minden játékosnak megvannak a saját preferenciái, és mi azok vagyunk, akik győzni is akarnak. Ha játszottál már stratégiai játékot, akkor tudhatod, hogy nem minden játékos akar nyerni. Van, aki a játékért játszik. Ez rendjén is van. De a SEO szektorban szolgáltatóként – amilyenek a SEO szakemberek – csak úgy játszogatni… Nos, az kevés lesz a te győzelmedhez.

Itt az új SEO Forradalom

  • Ma már kevés a jó domain név.
  • Kevés a jó webmester és a csodaszép honlap.
  • Kevés a Szent Grálként számontartott, minden szakember által legfontosabbnak kikiáltott MINŐSÉGI TARTALOM. Igen, jól látod: KEVÉS!
  • De a felhasználói élmény szentsége is mehet a kukába, ha a Google valahogy mégsem akar látogatókat terelni a weboldaladra…

Ezért találtuk ki a RitArt SEO Revolution szolgáltatást:

– Mert mi képesek vagyunk a nem hétköznapi adottságaink révén arra is, amire egy átlagos SEO szolgáltató nem: nemcsak évekre előre tudunk gondolkodni és tervezni akár többszáz vállalkozás esetében is egyszerre, de erőforrásokat is tudunk delegálni a megvalósításhoz és a folyamatos teljesítéshez.

– Nem megoldásokban, hanem megoldásRENDSZERBEN gondolkodunk és dolgozunk.

– Szeretünk versenyezni. A verseny számunkra nem kín, hanem az életfilozófiánk igenlése: a versenyszférában az győz, aki biztosan túlél és megelőz másokat. Vagy te másképp gondolod?

– Mi ezt nem azért csináljuk, mert ebből kell a pénz és semmi máshoz nem értünk. Épp ellenkezőleg: azért csináljuk, mert ezt akarjuk csinálni, értünk hozzá, de egyébként máshoz is. 

– Mivel a RitArt Magyarországon egyébként is a kreativitás fellegvára, az egyetlen ügynökség vagyunk, ahol belevisszük az eddig az oktatásban és a szövegírásban alkalmazott, kizárólag ránk jellemző kreativitást is a keresőoptimalizálási megoldásainkba. 

Vidi Rita
Vidi Rita

Vidi Rita személyes üzenete:

14 éve foglalkozom keresőoptimalizálással, de sosem neveztem magam SEO szakembernek, pedig ezirányú képzéseket is elvégeztem és certifikációm is van róla, nem mellesleg lassan másfél évtizede napi szinten művelem is. Egyszerűen nem voltam hajlandó beszállni abba a helyzetbe, amit a SEO éveken keresztül jelentett: sokáig a linkgyűjtő oldalak vitték a prímet, most meg a PR cikkes oldalakon keresztüli úgynevezett prémium linképítés a nagy nóvum a szakmában. Miközben persze mindenki azt harsogja, hogy a tartalom és a látogató a király. Aha, hát persze… Erről a legtöbbször mintha a Google másképp gondolkodna – pedig a tartalom és a felhasználói élmény tündöklése tőlük indult. 

Ha ma valaki győzelmet, vagy legalábbis eredményeket akar elérni a saját weboldalával, akkor egy nagy hibát máris elkövetett: nem 10 éve kezdte. 

Hogy a bánatba lehet behozni 8-10 év lemaradást? 8-10 év munkával? Hogyan lehetne 8-10 évre előre gondolkodni, amikor azt sem tudjuk, hogy mit hoz a következő 90 nap? 

A SEO mindig is a stratégiázás legfőbb játékszere volt számomra. Hobbiból is foglalkoztat, a rejtélyes esetek is vonzanak és a kihívásokat is szeretem. Az a fajta vagyok, aki akkor is versenyez, ha nincs versenyhelyzet. Mindig, mindenben ilyen vagyok. De hogy ez számodra miért fontos? Azért, mert

 a SEO Revolution keretében a te cégedért és a te eredményeidért versenyzek. 

És én győzni akarok. Ha neked nem kellünk, majd kellünk a konkurenciádnak. Nekem biztosan mindegy ilyen értelemben, hogy kikkel dolgozunk együtt. Neked viszont nem az.

Dolgozz velünk, és úgy nyerhetsz akár egy több éve húzódó versenyben is, hogy be sem piszkoltad a kezed és ki sem melegedtél. 

A forradalomhoz forradalmárok kellenek. 

De ha ez a forradalmi hevület hiányzik belőled, akkor mi majd csináljuk helyetted!

Lássuk akkor, mi ez a SEO Revolution pontosan!

A SEO Revolution egy olyan szolgáltatásrendszer, aminek révén:

– a weboldalad drasztikusan előre fog törni a találati listán, nemcsak egy-két, hanem SOK kifejezésre,
– leelőzöd a megközelíthetetlen konkurenseket,
– előre juthatsz olyan kulcsszavakra és kifejezésekre, amikről eddig nem is álmodhattál,
– kiszélesítheted az üzleti hatókörödet, több érdeklődő elérésével,
– a SEO eredmények által redukálhatod a hirdetési költségeidet,
– abbahagyhatod végre a Facebook-on való bohóckodást,
– növekedni fog a vevők-megrendelők száma,
– és egyéb más hozadékai is lehetnek a SEO eredményeknek: a sajtó téged keres meg, szakértőnek téged kérnek fel, interjút kérnek, stb.
 

A SEO Revolution kívülről úgy néz ki, mint bármilyen komplex szolgáltatáscsomag:

A SEO Revolution szolgáltatás tartalma:

– Weboldal analizálás és audit (stratégiailag, üzletileg, tartalmilag, technikailag, erőforrások tekintetében)

– Probléma feltárás, azonosítás, pontos definiálás – mert probléma az mindig van, csak nem mindenki képes velük szembenézni.

– Piacfelderítés, kiindulási pont tisztázása, rajtvonal belövése.

– Konkrét célok kitűzése (a projekt(ek) végső célja és a részcélok is kirészletezésre kerülnek).

– Akcióterv készítése a következő 6-12 hónapra.

– Lépésről-lépésre ütemterv készítése technikai, tartalmi és egyéb SEO szempontokból 6-12 hónapos intervallumra.

– Technikai fejlesztések megkezdése, javítások kivitelezése, lépésről-lépésre haladva. Újonnan felbukkanó problémák besorolása az ütemtervbe (ha hozzányúlunk valamihez, az felszínre hozhat más, addig nem látható problémákat, erre vonatkozik a második mondat).

– Tartalmi javítások, kiigazítások, tartalomfejlesztések folyamatos tervezése, koordinálása, kivitelezése, publikálások. Vagyis kedvenc olvasóhelyed a saját weboldalad lesz majd.

– Prémium linkek szerzése, PR cikkek publikálása. (Ami máshol a fő tevékenység, az nálunk pont a helyén szerepel a listában…)

– Haladó és egyébként titkos SEO megoldások alkalmazása és bevetése (amit itt nem fogunk kilistázni, de ügyfélként mindenről tájékoztatást kapsz, amit a te érdekedben konkrétan alkalmazni fogunk).

– Visszajelzések feléd, az ügyfél felé, és a folyamatos kontroll biztosítása számodra.

– Folyamatos felülvizsgálat és szükség esetén korrekció, esetleg új, még vérmesebb célok kitűzése vagy azok kiterjesztése, természetesen az üzleti stratégiába illeszkedően.

– Eredmények kommunikálása havonta az ügyfél felé – vagyis feléd.

Valószínű – a tapasztalatok alapján -, hogy csak és kizárólag a technikai fejlesztések és javítások 25-30 külön lépést fognak majd jelenteni a honlapodon, amik apróságoknak tűnnek, mindenki utál velük foglalkozni, mert molyolósak, monotonitástűrést igényelnek, viszont létfontosságúak, hogy rendben legyenek

A többi 40-45 lehetséges plusz SEO megoldást még add hozzá ehhez a 25-30-hoz. Most látatlanban megmondom, hogy 70 kijavítandó tétel van a weboldaladon úgy, hogy egyébként teljesen jól működik és funkcionál. Vajon mi lehet az a 70 tétel? Mi nemcsak felderítjük, meg is oldjuk ezeket. 

 

 

SEO Revolution - előtte-utána
SEO Revolution - előtte-utána - te is láthatsz majd ilyen táblázatokat a saját weboldaladról, ha neked dolgozunk.
SEO Revolution - elkezdenek jönni az eredmények (a képen két hét utáni eredményeket látsz, ez tehát egy kezdet...)
SEO Revolution - elkezdenek jönni az eredmények (a képen két hét utáni eredményeket látsz, ez tehát egy kezdet...)

Árak

SEO Revolution éves díja egyszerűbb oldalaknál

Magyar nyelvterületen: 6.300 € 

SEO Revolution éves díja webshopoknál

500 termékig, 500 termék fölött dupla díj, 1000 fölött tripla, stb.

Magyar nyelvterületen: 12.300 € 

SEO Revolution éves díja portáloknál

Magyar nyelvterületen: 19.300 € 

Az árakat egy évre vonatkozóan azért Euróban írtuk ki, hogy tudd viszonyítani az Uniós árakhoz. Magyar piacon ugyanis még csak hasonlót sem találsz, mint amit mi csinálunk, igaz külföldön sem 😊. De számunkra az Európai minőség a mérvadó.

Van lehetőség, angol (USA és UK) és német nyelven is együttműködnünk, ezek áráról érdeklődj külön!

Havidíjak forintban számolva

Természetesen havonta számlázunk, és havonta fizetsz forintban – előre -, és amíg nem érkezik be az adott havi összeg, addig nem folytatjuk a munkát – ahogy ez ilyen együttműködéseknél megszokott.

Havidíj alap oldalaknál forintban, magyar nyelven: 189.000,- forint.

Havidíj webshopoknál forintban, magyar nyelven, 500 termékig: 369.000,- forint.

Havidíj portáloknál, forintban, magyar nyelven: 579.000,- forint.

Az árak 0% áfát tartalmaznak, a számlán is ez az Áfa-kulcs szerepel (angol cég).

Miért 6-12 hónapban gondolkodj legalább?

Két fontos ok miatt:

1.) A SEO Revolution keretében olyan erőforrásokat fogunk delegálni a te üzleti sikereid érdekében, amiket előre meg sem mozdítunk, ha azt látjuk, hogy te nem gondolod komolyan. Az, aki hétben, vagy egyszeri, rohamszerű megoldásokban gondolkodik előre, az nem tudja, mit takar a SEO, de biztosan azt sem, hogy mi az, hogy forradalom. Ez esetben szívesen írunk neked szöveget továbbra is, de stratégiailag nem tudod kihasználni azt a rengeteg tudást és műveleti képességet, amit mi a szolgálatodba tudnánk állítani. Más viszont ki fogja használni…

2.) Az együttműködésünk ideje alatt nem férkőzhet be hozzánk a konkurenciád. Hidd el, ez ma fontosabb erő, mint gondolnád. Ez a versenyelőnyöd addig fennáll, amíg együttműködünk. 

Mit ígérünk? Valódi forradalmat!

A SEO – avagy keresőoptimalizálás – iparágban az ügyfelek általában azt szeretnék, ha a szakemberek és az ügynökségek megígérnék, hogy a találati lista első helyére juttatják az oldalt, a kívánt kulcsszavakra, méghozzá pillanatok alatt. Az ügynökségek és szakemberek viszont azt szeretnék, ha semmi konkrétumot nem kellene megígérniük, csak azt, hogy folyamatos lesz majd az előre jutás, esetleg egyre több és több fontos és releváns kulcsszóra, és el fog jönni az a pont, amikor az első helyek is célba vehetőek lesznek.

Minden projekt más és mást is kíván. A célok elsődlegesen lehetnek majdnem azonosak „Elől akarok lenni a találati listán a keresőben”, de emögött a mondat mögött százféle egyéb más kérdés is rejtőzhet.

A SEO Revolution szolgáltatásunk keretében mi arra a száz kérdésre válaszolunk CSELEKVÉSSEL.

Minden SEO tevékenység alapja a TARTALOM, annak gerincét viszont biztosan a SZÖVEG adja. De nemcsak a szövegnek kell rendben lennie a tökéleteshez közelítő szinten, hanem annak a további száz dolognak is, amik a háttérben futnak, és annak a további száz dolognak is fejlődnie, reagálnia kell, élettel telivé kell válnia.

Ez a SEO Revolution: a folyamatos fejlődés forradalmi alapokra helyezve, aminek tartós és bizony lenyűgöző eredménye lesz.

Kiknek való a SEO Revolution igazából?

Azaz kik és milyen motivációval szoktak erre a szolgáltatásra befizetni?

– Van ügyfelünk, akit például egyre jobban idegesített, hogy a jóval szerényebb minőségen dolgozó konkurense bebetonozta magát az első helyre a találati listán, ő pedig csak a 10. helyig jutott, és sajnos már az ügyfelei is olyan felvilágosult internetezők, akik megkérdezik tőle, hogy „Mondd csak, te miért a 10. vagy, ha rákeresek, hogy…”  Ő azért kérte a SEO Revolution-t, hogy előre törjön a 10 éves beragadásból, és az ügyfeleiből viszont sose törjön ki többé ez a kérdés.

– Van olyan ügyfelünk, aki 8 évig első volt, ráadásul rengeteg erős és releváns kifejezésre, de az oldal technikai hibái miatt hirtelen zuhanásba kezdett a találati listán, és ezzel elveszítette piacvezető pozícióját, és majdnem a megélhetését is. Az ilyen bukások iszonytató erőhatással vannak a cég bevételére is. A technikai hibák kijavítása ugyanakkor nem volt elég, az addig kényelmes, „jönnek az eredmények akkor is, ha alig teszek értük” hozzáállást fel kellett váltania egy piacvezetői stratégiának, ami sokkal több odafigyelést igényel, viszont sokkal izgalmasabb is. Igen, vannak, akiknek évekig berepül a szájába a sült galamb, aztán az elmúlik… És vannak, akiknek nem lesz elég egy-egy linképítő SEO kolléga, aki a szöveget egyébként úgyis velünk fogja megíratni.

– Van olyan ügyfelünk, aki soha többé nem akar Covid-válságot, és előre menekül. Jól teszi!

A legtöbb ügyfelünk a versenyben való győzni akarás motivációjával, és a legtöbb pénz bezsebelésének vágyával érkezik erre a szolgáltatásunkra.

Azoknak való a SEO Revolution, akik tudnak stratégiában, egy évvel előre is gondolkodni, de tudják, hogy sokkal olcsóbb egy felügyelet alá kiszervezni ezeket a bonyolult műveleteket, mintsem elaprózni – hacsak nem akar valaki aprópénzt persze.

Ők tudják, hogy a versenyben való győzelem lehetőségét bizony meg kell fizetni, és arra kevés lesz havonta négy darab kétszáz szavas cikket íratni.

Erőforrások, amiket mozgósítani fogunk a te sikereid érdekében – változatos formában, de ilyenekre számíthatsz alapvetően:

Szövegírók

Webmesterek

Programozók

Szakértők

Koordinátorok

Asszisztensek

Partnerek (beszállítók)

Megjelenítők, portálok

Szakmai szoftverek

Zseniális elmék

Előfordulhat, hogy egyszerre, egyidejűleg 4-5 ember dolgozik az oldaladon és az oldaladért. 

Számold ki, hogy mi éri meg jobban! A SEO Revolution, vagy kínlódni még pár évet eredménytelenül?

Tipikus kérdések és válaszok – avagy GYIK

Egyáltalán nem értek a SEO-hoz, csak mondták nekem, hogy arra van szükségem, mert abban nagy pénz van. Tudtok nekem segíteni?

Majdnem mindenkinek tudunk segíteni – nyilván van olyan, akinek nem is akarunk 😊 –, de ha neked ennyi információd van a SEO-ról, hogy „mondták nekem, hogy az jó, abban van a nagy pénz”, akkor még inkább olvasgass erről és tájékozódj, hogy mi is ez, mert nem fogjuk érteni egymást, ha neked csak ennyi a motivációd. Mondhatnánk azt, hogy „Persze, add ide a pénzt, majd mi intézünk mindent” – de ez nem a mi stílusunk. Legyél okos! Mi is azok vagyunk.

Nagyon gyorsan kellene az eredmény – vannak erre trükkjeitek?

Hogyne lennének! Bizonyos eredmények gyorsan jönnek majd, mások meg lassabban, de a 26. helyről nem fogsz azonnal első lenni, három nap alatt, az tuti. Aki ezt ígéri neked, az egyéb gazságokra is képes, csak szólok… Azért is nagyon fontos az előre gondolkodás képessége – amit szeretünk az ügyfeleinknél is felfedezni –, mert ha például a szezonod 3 hónap múlva kezdődik, akkor MA sokat tehetünk azért, hogy a szezonra megjöjjenek az eredmények is, de ha a szezonod kellős közepén vagy, akkor a következőre tudsz most leginkább készülni – vagy azon tudsz most dolgozni, hogy ne legyen olyan nagyon kitéve a vállalkozásod a szezonalitásnak a jövőben. Erről egyedileg tudunk konkrét tanácsokat adni, és az új ötletekhez új megoldásokat kitalálni.

Nemcsak egy-két, hanem 20-30 szóra szeretnék előre kerülni. Mit szóltok ehhez?

Okos vagy – ezt szóljuk. Örömmel állunk rendelkezésedre.

Szerintem drága ez a szolgáltatás, nem lehetne kicsit olcsóbb?

De. Valahol máshol biztosan olcsóbb lehet, csak valahol máshol biztosan nem fogják azt elérni, amit mi el tudunk érni, és nem is fogják azt adni, amire igazából szükséged lenne. Mit gondolsz, miért nem ígér senki más forradalmat neked? Mi olyan összetett megoldásrendszert alkalmazunk, amit a piacon senki más. Nagyon sok SEO szakember van, és ha dolgoztál velük, már tudod, miért van ránk szükséged… Egyébként nekünk is több SEO szakember dolgozik, olyanok, akik kvázi versenytársak is lehetnének, de ezekben a projektekben nem felelős vezetőként, hanem szakemberként és partnerként vesznek részt. A RitArt projektjeiben én magam – Vidi Rita – vagyok a felelős vezető és a stratégiákért felelős igazgató.

Egy érdekesség: 10 évvel ezelőtt egy marketing stratégától kaptam egy olyan árajánlatot, amiben az ő havi rendszerességű ÖTLETELÉSE került havi 190.000 forintba… Mi itt MEGVALÓSÍTUNK és valódi eredményeket hozunk neked, és ez kerül az egyszerűbb weboldalaknál 189.000,- forintba havonta úgy, hogy neked már semmivel nem kell foglalkoznod, csak az eredményekben kell gyönyörködnöd. Vannak olyan szolgáltatások a magyar piacon, ahol a honlapok egyszerű, automatikus frissítése 200.000,- forintba kerül havonta, ami magától megtörténik szoftveresen, embernek rá se kell néznie. Miről is beszélünk akkor? Mi az olcsó? Mi a drága?

Mi van, ha anyagilag csak 3-4 hónapban tudok gondolkodni?

Már 3-4 hónap alatt is nagy eredményeket lehet elérni, sőt, már három hét alatt is – ha mi csináljuk neked 😊. De van a felfutási, meg a stabilizálási időszak. Ha 3-4 hónapban gondolkodsz, akkor elérhetjük azt, hogy megjelennek a lenyűgöző eredmények, de az is előfordulhat, hogy a konkurens, akinek a pozícióját támadod, felszívja magát és bebetonozza a saját eredményeit. Akkor mit csinálsz? Stratégia – ez azt is jelenti, hogy csak olyan harcba bocsátkozom bele, amit meg is akarok nyerni. Mi nyerni szerződünk, nem szórakozni. Természetesen senkit nem béklyózunk magunkhoz, bármikor búcsút mondhatsz nekünk, de ha csak hetekben gondolkodsz, akkor inkább most zárd be az ablakot és keress valaki mást – aki ugyanennyi pénzt el fog kérni, és két hónap múlva jó eséllyel elérhetetlen lesz.

Felnőtt tartalmú, kifejezetten 18+-os az oldalam, vállaltok ilyesmit is?

Az attól függ, hogy mi a téma. Van, amit vállalunk és van, amit nem. Kérj árajánlatot!

Politikai témában keresek profikat. Vállaltok ilyesmit?

Igen, de függetlenek maradunk. Nem érdekel bennünket az ideológia, csak a SEO eredmények.

Egyszerűnek mondható a weboldalam, de értékesítés zajlik rajta, az ugye nem gond?

Nagyon helyes, hogy értékesítés zajlik rajta! Természetesen nem gond, máskülönben miből lenne sok pénzed? (Kihelyezett hirdetésekből nem nagyon lesz, persze vannak szépen muzsikáló kivételek.)

A webshopok azért vannak külön kezelve és külön árazva is, mert azok más tartalmi, marketinges, értékesítési és SEO stratégiát is igényelnek, bár nyilván azokra is rá lehet mondani, hogy „csak” weboldalak: php és egyéb más kódok a háttérben. De az előtérben már egészen más történik, mint például egy fodrász, egy kozmetikus, egy tanácsadó, egy szolgáltató cég weboldalán.

Az, hogy értékesítés zajlik a honlapodon, az az egyszerűbb oldalaknál nem plusz tényező a SEO Revolution folyamatát tekintve, ugyanakkor dicséretes 😊. Ha esetleg nem folyik értékesítés a honlapodon még, akkor mi javasolni fogjuk, hogy folyjon!

Most még egyszerű a weboldalam, de mihamarabb szeretnék majd webshopot is rá és szeretnék repülőrajtot már az elején a SEO-ban. Melyik ár vonatkozik rá ez esetben?

Számolj a webshopos árral, mert ott lesz a lényeg. Ilyen esetekben külön nem kell pluszban számolni az alap weboldal árát, hanem mindig az úgymond fejlettebb stratégiát igénylő oldalrészt kell figyelembe venni. Fejleszteni fogjuk a többi részt is, a webshopos megoldás égisze alatt – egy üzleti érdekeltségkén kezelve az oldaladat (blogot, statikus tartalmakat, nyitóoldalt, visszaigazoló oldalakat, stb.)

Nincs még oldalam, de a piacot már feltérképeztem, van elképzelésem, és a konkurenseket is figyelem. Domain névben is szeretnék segítséget.

Állunk rendelkezésedre! Ha az első pillanattól ilyen tudatos vagy, a „Jóisten sem menthet meg a sikerektől” 😊. (Vidi Rita copyright😉)

Több oldalam is van, össze lehet vonni a SEO Revolution szolgáltatást ezeken?

Nem. Minden weboldal külön projekt, külön számold az árakat is! Kezdjük egyelőre csak eggyel! De ha a külön lévő oldalaidat egybe akarod vonni technikailag, akkor számolj a magasabb rendű stratégiát igénylő árral: a webshop az egyszerű weboldal/blog fölött van, a portál pedig mindenek felett. (Ahol például lehet apróhirdetés szekció, közszolgálat, hirdetéskihelyezés, PR cikkek, kalkulátorok, és akár webshop is előfordulhat.)

Vállaljátok a Facebook és Instagram fiók kezelését is?

Frászt! Bocs. Szóval nem. Semmi köze ezeknek a platformoknak a SEO-hoz, és mi egyébként sem foglalkozunk agymosásban érdekelt marketingcsatornákkal.

Nem tudom, még gondolkodom…

Rendben, gondolkodj! Mi itt leszünk. Ha kérdésed lenne, a contact@ritartacademy.com címen bátran kérdezhetsz!

Mi NEM tartozik bele a SEO Revolution szolgáltatásba?

– Nem fejlesztünk külön modulokat az oldaladra a szolgáltatás keretében, pl. kalkulátorokat, automatákat, űrlapokat és hasonlókat. Ezekben is tudunk segíteni, de ezek nem tartoznak a keresőoptimalizálás témakörébe, ezek a tágabb online marketing és a programozás területéhez tartoznak. Ilyen feladatokra külön árajánlatot adunk.

– Nem tartunk rendszeresen meeting-eket. Mi a munkában teljesítjük ki a képességeinket, nem a megbeszéléseken, tehát tőlünk ne várd, hogy hetente együtt kávézunk, vagy hosszasan skyple-olunk olyasmiről, amit fél oldalban leírhatunk emailben. Pláne nem kedveljük azt, ha újra és újra ugyanazt kell megbeszélnünk, csak mert három megbeszéléssel korábban nem lett megjegyezve…

– Semmiféle Black Hat SEO trükkre nem vagyunk hajlandóak.

– Nem könyörgünk a havi fordulónál a további együttműködésért. A következő havi elszámolásnál a számla ellenértékének be nem érkezéséig felfüggesztjük az oldaladhoz tartozó SEO tevékenységet, és ha esetleg egyáltalán nem fizetnél, akkor többé nem is kezdjük újra. Nem fogunk üldözni, hogy „de fizess”, jó szívvel gondolunk rád és sok sikert kívánunk.

Mik a SEO Revolution első és aztán a következő lépései?

– Jelentkezel az alábbi űrlapon. 

– Aztán kapsz egy másik űrlapot, amin kitöltesz mindent, amit csak tudsz, beírsz mindent, ami eszedbe jut, ha valami nem jut eszedbe hirtelen, akkor gondolkodsz rajta kicsit.

– Különös tekintettel a célokra, kulcsszavakra, esetleges konkurensekre – ezekre mindenképp kitérsz.

– Visszajelezzük, hogy megkaptuk az árajánlat igénylésedet – de csak akkor, ha mindkét űrlapot kitöltötted (az egyiket itt látod alább, a másikat majd ennek a kitöltése után fogod látni.)

– Készítünk egy gyors auditot az oldaladról és a piacról, hogy el tudjuk dönteni, hogy mi akarunk-e veled és az oldaladdal foglalkozni. Ha igen, akkor megküldjük neked az előzetes, rövid haditervet néhány napon belül. Ha szükséges, még kérdezünk, és te ÍRÁSBAN válaszolsz. Lehetséges, hogy többször is fogunk majd telefonon is beszélni, vagy Skype-on, de biztosan nem ennél a fázisnál. Egyébként, mint tudod: a szó elszáll, az írás megmarad.

– Ha rábólintasz az előzetes tervre, akkor számlázzuk az első havidíjat, közben készítjük a részletes haditervet, amiben már a konkrét SEO megoldások is benne lesznek az első hónapra. Az előzetes haditervben szakmailag nem részletezzük még a tevékenységet, de a részletesben már természetesen igen.

– Hozzáférésekre lesz szükségünk az oldaladhoz, a tárhelyedhez is akár, a különböző elemző platformokhoz (Google Analitycs, Search Console). Ha ez utóbbiak még hiányoznak, mi applikáljuk őket. Az oldaladhoz és tárhelyedhez való hozzáférés nélkül nem tudunk neked dolgozni. ÁSZF-ünk titoktartási kitételeket is tartalmaz természetesen, tehát minden adatot bizalmasan kezelünk.

– Elkezdünk dolgozni, és hónapról-hónapra haladunk előre. Minden hóforduló közeledtével kapsz egy összefoglaló jelentést, hogy mik történtek, mik valósultak már meg a tervből, milyen eredményeket hoztak, milyen eredményeket várunk a következő hónapra, és hogy akkorra mik lesznek a tervezett lépések. Ez a pont ismétlődik addig, amíg együtt dolgozunk.

Győzöl vagy éhen halsz?

Az online marketing legfőbb eszközében, a keresőoptimalizálásban vannak a nyertesek, meg vannak a vesztesek.

Csodás eredmény már a 10. hely is egy erős piacon, de van olyan is, amikor a 2. hely is vérszegénynek számít, sőt, egy első hely is. Vicces? Nem az. Ebben a világban minden relatív – éppen ezért nemcsak a SEO-hoz, hanem a relációhoz is kell érteni, és nagyon felkészült játékosnak kell lenni, mert a vesztesek éhen halnak, a nyertesek meg mindent visznek – ez ennyire egyszerű. Vannak, akik ezzel nem akarnak szembenézni, ők nyilván az oldal ezen részét már nem olvassák.

Hogy nyerj, ahhoz stratégiai szemlélet is szükséges, amit tőlünk biztosan megkapsz, és az üzleti eredmények igazából már csak ennek a kellemes mellékhatásai lesznek.

Kérj árajánlatot, ne bízd a jövődet a véletlenre, a sorsra, és a konkurensek eltökéltségére!

Bízz a forradalmárokban!

Név*
Email*
Számlázási név*
Számlázási cím*
Elfogadod az ÁSZF-t?*

Ezen űrlap kitöltése után még adatokat fogunk tőled bekérni, tehát készülj egy pár perces procedúrára! Aztán onnan folytatjuk!

Vidi Rita

RitArt Academy CEO