Miért nem írunk már Facebook posztokat? Hát ezért:
Miért nem írunk már Facebook posztokat? – ezzel a szöveggel frissítettem 2018. 07. 14-én a szövegírás szolgáltatásunk megrendelő oldalát. Íme:
Frissítés: 2018. 07. 14. – az elmúlt években természetesen nagy örömmel írtunk FB posztokat az ügyfeleknek, de 2017-ben már bevezettük az előzetes tájékoztatást a Facebook posztok ügyében. Ez arról szólt, hogy csak akkor javasoljuk Facebook posztok írását, ha annak tényleg van értelme. Ha a FB oldal elérése alapvetően nulla, akkor azt előbb meg kell turbózni, és csak utána érdemes azért fizetned, hogy FB posztjaid legyenek.
De mára már oda jutottunk, hogy egyetlen kisvállalkozásnak – de a nagyokra is vonatkozik – sem javasoljuk a Facebook, mint érdeklődő vagy ügyfélszerző csatorna túldimenzionálását a marketingstratégiában. Az is bebizonyosodott, hogy a politikai kommunikációban sem jelent semmit a jó elérés. Illetve a kommunikációban igen, jelent, csak az eredményekben nem. Ezért 2018. július 14-étől kezdve nem vállalunk többé FB posztokat a szövegíróinkkal. Bármennyire is szerettük ezt a munkát is, meggyőződésünk, hogy sem stratégiailag, sem taktikailag nem mutat előre a külön Facebook kommunikáció az olyan vállalkozások számára, akik valódi ügyfeleket akarnak, és nem pedig trollokkal hadakozni, vagy épp a totális érdeklődés nélküliségben „gyönyörködni”.
Helyette azt javasoljuk, hogy cikkeket írass, amiket kiteszel a saját weboldaladra, kiküldesz a saját hírleveledre, és a saját oldaladról megoszthatod persze a FB oldaladon is, ha már van olyanod (ha nincs, akkor ne hajszold magad a létrehozásával).
Ennyi! (Azért hoztam ki ide, mert a megrendelő oldalról levesszük most már ezt az infórészt :))
Itt még találsz infókat arról, hogy mi a véleményem a Facebookról>>
Jó munkát!
Vidi Rita
Ui.: Vannak kivételek. Politikai, közéleti, recept, és sok-sok témában van még létjogosultsága a Facebooknak. De nem ez az alap.
Posted on: 2018-12-10, by : Vidi Rita