Szövegírás

Vajon mennyire növeli szövegírás a

  • vevőid számát,
  • az ügyfeleid bizalmát,
  • a hírnevedet,
  • a kollégáid megelégedettségét,
  • a konkurenciád irigységét,
  • a bankszámládon lévő összeg nagyságát
  • a céged válságtúlélő képességét?

A válasz: elképesztően nagyon!

RitArt Academy Szövegírás Szolgáltatás

A szövegírásról akkor érdemes tovább olvasnod,

  • ha vállalkozásoddal legalább a havi 1 millió forint tiszta nyereséget céloztad meg az üzleti tervedben,
  • úgy egyébként az egész pályás „letámadás” híve vagy,
  • és akár még piacvezetői babérokra is törsz,
  • és mindenféle válságokat túl akarsz élni.
  • (Ezek természetesen akkor is passzolhatnak rád, ha most kezded a vállalkozást, vagy már piacvezető vagy. A célok a fontosak.)

Lássuk a rideg tényeket a szövegírásról:

A szövegírás művelete mindennél fontosabbá vált. Manapság az Interneten, ebben a hatalmas tartalom-zajban, amiben már a pártok, kormányok, járványok, háborúk és válságok is vastagon benne vannak, bizony mindketten tudjuk, hogy kevés lesz heti egy cikkel nagy nehezen előállni… Heti – vagy urambocsá’, havi – egy cikkel vagy közösségi médiás poszttal nem fogsz bankot robbantani, nem fogod a vevőid számát növelni, de a bevételeid sem fogják a Sztratoszférát súrolni.

Ma már kevés lehet a blog, a Facebook oldal, a bemutatkozás és a termékleírások is: egyre több platformon ott kell lennünk, ha el akarjuk érni azokat a célokat, amikért a vállalkozást megalapítottuk.

Webshopok esetében minden terméknek, alkategóriának, kategóriának, címkének és attribútumnak is külön leírás kell, máskülönben csak egy láthatatlan porszemként fog a shop a piacon létezni…

Rengeteg tartalomra van és lesz szükséged tehát, amiket szinte megállás nélkül gyártani kell.

De ki fogja ezeket a tartalmakat – avagy szövegeket – megírni?

Hol találsz valóban tehetséges, terhelhető, lényegében bármilyen témában, bármilyen célközönség megszólítása érdekében bevethető kreatív írókat? Ki fogja elvégezni a szövegírás fáradságos folyamatát, ráadásul megfizethető áron mindeközben magas minőségen?

Kezdj el netán újságírókat keresni?
Egyetemistákat?
Irodalmárokat?

Oké, hurrá, találsz egy remek írót, aki mindenféle szöveg megírását vállalja.

De ő mikorra fog megírni 100 cikket, ami már MOST hiányzik az oldaladról, és minden nappal egyre nagyobb és nagyobb hiányt görgetsz magad előtt?

Mikorra fogja megírni az 1000 terméked ezer különböző leírását EGYETLEN szövegíró, ami ráadásul értékesítési szöveg is egyben?

Remek íród ráadásul folyamatosan dolgozik másoknak is, tehát ha most fejben elkezdted számolgatni, hogy egy író egy nap alatt hány cikket képes megírni, ha 8 órát dolgozik, akkor rossz hírem van: nem neked dolgozik 8 órát, hanem sokaknak.

Kereshetsz és találhatsz egy másik írót is. Fantasztikus! De közben a konkurencia oldalára 250 cikk került fel, PR-oztak, Facebook-on is nyomultak, és a SEO-ban is leköröznek. Ennek így sosem lesz vége!

Sajnálatos tény, de ma már akkora szövegírói apparátussal kell rendelkeznie egy magára valamit is adó cégnek, ami gyakorlatilag kizárt, hogy létezhet… Egy jobb világban egy cég minden alkalmazottja profi szövegíró is egyben, sőt, tartalomstratégiában is remekel, de ez a jobb világ még nem jött el.

De nem kell kétségbe esni, van megoldásunk a problémádra:

a RitArt Szövegírás Szolgáltatás

Milyen szövegírói munkákat vállalunk a szövegírás szolgáltatásunk keretében?

Jelenleg:

  • Különböző stílusú, de azonosan magas minőségű populáris jellegű cikkek, blogposztok, hasznos tippek írása – amelyek majd a látogatókat tudják vonzani.
  • Leíró jellegű szakmai szövegek – amelyekkel tanítani lehet az ügyfeleket/látogatókat.
  • Írásos oktatóanyagok készítése, részletes magyarázatokkal – szintén okításhoz, edukáláshoz, illetve Súgó és GYIK menüpontokba.
  • Interjúk készítése írásban.
  • Azonos témáról akár 100+ különböző cikk – amiket a sajátodon és mások oldalán is megjelentethetsz, jelentős SEO eredményeket megalapozva ezzel (linképítéshez is kellenek a magas minőségű tartalmak).
  • Marketing- és értékesítési szöveg írása – amivel feliratkozókat/vevőket szerzel, látogatókat konvertálsz vásárlókká. Ha ilyet szeretnél, akkor ide kattints>>Marketing Szövegírás
  • Kulcsszóoptimalizált szövegek, linkajánlók, SEO szövegek.
  • Termékleírások, kategória leírások, címke leírások, termék attribútumok leírásai, egyedi description-ök, amik egyben élvezetes olvasmányok, egyben informatívak, és egyben keresőbarátiak is, és közben az értékesítést támogatják – webshopok kiemelt kedvencei ezek.
  • Közéleti, gazdasági, bulvár és szakmai hírek megírását, a legkülönfélébb célközönség számára.

Szövegírás Áraink

Az áraink bruttó árak, nem tartalmaznak semmilyen plusz költséget számodra, tehát nincs rajtuk plusz ÁFA. Ennyivel szorozd a karakterek számát, amit itt feljebb látsz!

RitArt Szövegírás Árak

RitArt Szövegírás ÁrakSürgősségi felár – 24 órán belül: +3,- Ft leütésenként, 12 órán belül: +6 forint leütésenként.

Sürgősség nélkül kb. egy hét alatt készülnek el a szövegek.

Szövegírás csomagajánlataink

Ügyfeleink kérésére bevezettük a szövegírás csomagajánlatokat, így azok, akik szeretnek előre tervezni, kedvezőbb árakat érhetnek el nálunk. Ne feledd, ezek az árak is bruttó árak!

Populáris cikkek esetén így alakulnak az árak, a különböző csomagokban.

RitArt Szövegírás Csomagárak
RitArt Szövegírás Csomagárak

A szövegírás szolgáltatás nem olcsó. Nem véletlenül: a technikai SEO mellett ez a leghatékonyabb keresőoptimalizálási eszköz, ugyanakkor az online értékesítés alapja is a jól megírt szöveg.

Egy cikket bárki meg tud írni. De száz cikket úgy, hogy közben el is adja vele a te termékedet, nos, ehhez az online marketing és az értékesítés mesterének kell lenni egyidejűleg. Ezt meg kell fizetni.

Nálunk ki is tanulhatod a teljes online marketinges és online értékesítési tudományt is a Vidi Rita Klubban, havi, jelképes összegű előfizetésért, katt ide a részletekért>>

Szövegírás: Cikkek vagy leírások? Mi a különbség köztük?

Ha esetleg tovább olvasgatnál a cikkek és leírások közti különbségekről, akkor katt az alábbi cikkre:

Cikkek és leírások – Mi a különbség?

Szövegírás: Miből áll a RitArt Minőség?

– Azt kapod, amit kérsz. Ha elvállaljuk a munkát, akkor meg is csináljuk.

– Valódi, szakképzett, és rutinos kreatív írókkal dolgozunk, akiket folyamatosan képzünk is, és akik túlzás nélkül imádnak írni. Nem azért írunk, mert nincs más lehetőségünk, hanem mert ez a hobbink, küldetésünk, és szeretjük csinálni. Ez érződik is a szövegeinken.

– Akkorra kapod, amikorra kéred. Nincs csúszás, nincs „közbejött valami”, mert annyi író vár ugrásra készen, hogy időzavar egyszerűen nem fordulhat elő. Ha nem kérsz konkrétan fix határidőt, akkor kb. egy héten belül az email fiókodban lesznek a megrendelt cikkek.

– Nincs egy ügyfélhez delegált egyetlen író, mi csapatmunkában dolgozunk, erősítjük egymást. Ez azért fontos, mert ha valami nem stimmel egy együttműködésben, aminek csak két szereplője van, akkor hónapok múlva derül rá fény a kognitív disszonancia miatt. Ez nálunk nem fordulhat elő, mert nem szimbiotikus lesz a kapcsolatunk, hanem tisztán partneri, és senkivel sem kell összenőnöd azért, hogy működjenek az írott szövegeid.

– A visszajelzéseidet komolyan vesszük, saját minőségbiztosítási rendszerünkbe integráljuk. Egyébként pedig állandó méréseket végzünk a minőség szinten tartása és folyamatos fejlesztése érdekében.

– Több, mint 6 éve csináljuk ezt a magyar piacon, valószínűleg a még a konkurenseidet is ismerjük – és lehet igen, hogy dolgoztunk/dolgozunk is velük. Sok-sok milliónyi leütést írtunk már meg, többszáz vállalkozásnak. Annyira értünk hozzá, hogy még tanítjuk is>>

Mit nem vállalunk a szövegírás keretében?

Nem vállalunk weboldal fejlesztést, kampányfelügyeletet, online stratégia tervezését, online marketing szolgáltatásokat, és egyéb technikai kivitelezéseket. Ezekhez is értünk természetesen, de kivitelezést nem vállalunk ezeken a területeken. Képzéseink online marketingről is vannak>>

Gyakran Ismételt Kérdések a szövegírásról

Szövegírás szolgáltatás keretében kérhetek akár már 1 cikket is?

Igen, de akár csak egy mondatot is :). Egyik legérdekesebb szövegírás munkánk mindössze – és pontosan – 120 leütésből állt. De vállaljuk termékelnevezések, szlogenek írását is.

Mikor kell fizetni a szövegírásért?

A megrendelés után, de a teljesítés előtt. Nem kapod meg az írásokat addig, amíg nem érkezett meg a pénz, erre a tisztázott szerzői jogi viszonyok miatt van szükség.

Hogyan tudok szöveget rendelni?

A kicsit lejjebb található űrlapot kitöltve. Ha megírod, mit szeretnél, akkor mi megmondjuk az árat, és megadjuk a fizetési adatokat – illetve megbeszéljük, amit meg kell beszélnünk -, kiállítjuk a számlát, te fizetsz, mi pedig közben írunk. A számlázási adataid alapján elektronikus számlát állítunk ki, amit emailben fogunk megküldeni.

Amint készen van a számodra írt szöveg, az átesik egy korrektúrázáson, és aztán azonnal küldjük számodra emailben.

Mi van, ha nem tetszik a szöveg?

Ez természetesen előfordulhat, de addig írjuk, míg tökéletes nem lesz számodra – az átírások egy észszerű határon belül természetesen nem kerülnek pénzbe. Az ÁSZF-ünk értelmében van lehetőség a szerződéstől való elállásra is akár végső esetben, ha esetleg semmilyen módon nem tudjuk közös nevezőre hozni az álláspontokat – de egy ügyfél ezt nálunk csak egyszer játszhatja el. Ha nem tetszik a szöveg NEKED, és többszöri egyeztetéssel és módosítással sem tudjuk elérni az általad kívántakat, azt elfogadjuk, de a továbbiakban másik szövegíró csapatot kell keresned. Az elmúlt 6 évben mindössze kétszer fordult elő ilyesmi a praxisunkban. Senkinek sem érdeke egy nyögvenyelős együttműködés. A minőség nálunk azt is jelenti, hogy a vevőkapcsolatok minőségére is sokat adunk. Ez esetben az elkészült szöveg felhasználási jogát nem kapod meg, az nálunk – illetve az írónál – marad.

Milyen más nyelveken vállaltok még szövegírást a magyaron kívül?

Csak magyarul írunk jelenleg. Fordítani sokan tudnak, de írni csak kevesen írnak jól ebben a szakmában.

Vállaltok szakdolgozat írást is?

Mivel az törvényellenes, ezért nem, de lektorálásért kereshetsz bennünket!

Tudtok írni PR cikket PR cikkes oldalakra? Vállaltok PR cikk írást, ha megadom a témát, és hogy hova fog kikerülni?

Igen, ez az egyik kedvenc írói küldetésünk, hogy növeljük és öregbítsük a hírnevedet, miközben elbűvöljük az olvasókat is a mondanivalóval. A PR cikkeket úgy írjuk meg, hogy összhangot teremtsen a vállalkozásod és márkád, és persze a megjelenítő oldal között is. Mi nem foglalkozunk PR cikkek kihelyezésével, ezt cikkek végső helyének megtalálását neked kell megoldanod.

SEO szövegírást is vállaltok?

Mindent IS vállalunk, a SEO szövegírás a hobbink is egyébként, ilyen feladat még a szövegíró képzéseinken is van, illetve manapság a neten már majdnem, hogy minden karakter a SEO eleme, úgyhogy ez nálunk alap :).

Külön lektorálást vállaltok valaki más által megírt szöveg esetén?

Igen! Kérj róla árajánlatot!

Már meglévő, saját szövegeim átírását vállaljátok?

Igen, de csak marketing és értékesítési szövegek (landing oldalak) esetén, és webshopok termékleírásainál. Minden fontos tudnivaló a linken. (Cikkeket nem írunk át, mert sokkal észszerűbb újat írni – ez keresőoptimalizálási szempontból is sokkal szerencsésebb.)

Komplett hírlevél-kampányt szeretnék megíratni. Van rá mód?

Igen, természetesen, a marketing szövegírás szolgáltatás keretében, részletek a linken>>!
A kampány elemeinek kitalálásában természetesen segítünk, Vidi Rita személyes szakmai közreműködésével.

Egy-egy cikk mennyire lesz például angol nyelvű cikk magyar átirata?

Semennyire. Íróink egy-egy feladatnál feltérképezik az addig már létrejött, témába vágó szövegeket a neten, figyelembe veszik a stílusukat és lényegi tartalmukat, és igyekeznek NEM OLYAT írni.

Kreatív írókkal dolgozunk, akiknek mindkét agyféltekéje képes magas kapacitáson működni, ami nagyban elősegíti az egyediség teljesülését. Ettől függetlenül előfordulhat olyan, hogy más cikkekkel nagyon hasonlatos lesz tartalmilag az, amit neked írunk, mert teszem azt, olyan a cikk témája is, amibe nagy újdonságot nem lehet belevinni. Pl. Hogyan pucoljuk meg a hagymát sírás nélkül? Erre évezredes praktikák vannak már, tehát most valami újat kitalálni nem könnyű. De a minőség nálunk azt is jelenti, hogy nem másolunk, nem adaptálunk máshonnan, hanem saját kútfőnkre hagyatkozunk, és az egyediségre törekszünk. Erre megvannak az írói módszerek, és az íróink ismerik ezeket.

Ha azt kérem, hogy írjatok cikket pl. az MTI híre alapján, azt vállaljátok?

Igen. Források alapján is létre tudjuk hozni az egyedi tartalmakat.

Több ezer hasonló, de mégis kicsit különböző termék hosszas, részletes leírására, afféle termékajánlóra lenne szükségem a webshopomhoz. Ilyet vállaltok?

Igen. Iszonyúan nehéz egymástól lényegesen különböző szövegeket írni nagyon-nagyon hasonló, de egy-két paraméterben különböző termékekről (pl. különböző színű és méretű csempékről kell írni 4000 leütést. Mindegyikről külön 4000-et úgy, hogy egyik leírás sem hasonlít a másikra), mert a nyolcadik ilyen megírásánál már csillagokat lehet látni. Mi mégis meg tudjuk ezt oldani, mivel nagyon sok írónk van, és mindenkinek kicsit más a stílusa, kicsit mások a szófordulatai, kicsit másképp közelíti meg ugyanazt a témát, és kicsit (nagyon) más az élettapasztalata. Az ilyen szövegek megírása a legnagyobb kihívások közé tartozik, de mi szeretjük ezeket a kihívásokat is :).

Interjúkat szeretnék íratni veletek, valódi interjúalanyokkal, előzetes egyeztetések után. Lehetséges ez?

Természetesen!

Nyomtatott lapba szeretnék a tartalmat színesítő cikkeket. Ilyet vállaltok?

Igen, a lapzártával ugyanakkor neked kell kalkulálnod, és minimum két héttel előre kell gondolkodnod, hogy minden zökkenőmentes legyen, és senkinek ne kelljen kapkodnia.

Hogyan kell számolni a szövegírás leütéseket?

A leütéseket szóközökkel együtt számoljuk, és a fixen kalkulálható szövegterjedelmeknél előre meg tudjuk adni, hogy pl. 10 darab, 3000 leütéses blogcikk megírása 117.000,- forint lesz (leütésenként 3,9 forint a csomagajánlatban), és ennél a leütésszámnál mi mindig kicsit több (hosszabb) szöveget adunk át, de a többletet nem kell kifizetni.
Az olyan írásoknál, amik értékesítési jellegűek, marketingcélzatúak, vagy hírlevélbe mennek, nem lehet fixen előre tudni, hogy hány leütés lesz, de azért a nagyságrendet tudjuk előre kalkulálni, miután már jól átbeszéltük, hogy mit is szeretnél. Tehát nem lesznek százezres nagyságrendű kiadásaid úgy, hogy közben tízezresre számítottál. Mindig mindent előre megbeszélünk – én magam szeretek előre számolni -, tehát meglepetés nem fog érni az árakkal és a leütésszámokkal kapcsolatban.

Mennyi idő alatt készül el a szöveg?

Ha általános a sürgőssége, tehát nem kéred 12 vagy 24 órán belül, akkor 4-5 MUNKANAP (nem 2-3 hét, mint amit máshol ígérnek, nem 2-3 hónap ami máshol a realitás, hanem 4-5 munkanap, ami naptári napokat tekintve egy hetes időtartamot jelent), lényegében kb. 150.000 leütésig bezárólag. Tehát ha konkrétan megrendelsz tőlünk 30 darab cikket pénteken, akkor következő pénteken nálad lesz mind – ha kifizeted addig :)! A mi íróink legendásan tettre készek, és mivel sokan vagyunk, nincsenek késlekedések. Már az írások készülte alatt megkapod a számlát, kifizeted, és azonnal küldjük az írásokat, amint elkészültek.

Volt már olyan is, hogy nagyon sürgősen kellett egy rövid cikk, és 10 percen belül készen is volt, az ügyfél pedig így véleményezte: „Ez több, mint tökéletes, de komolyan!” Ennek felára van, és ritkán szokott ennyire sürgős lenni a megrendelőknek, de ez is működhet nálunk, ha gyorsan kell lépni. (De ezt ne szombat délután kérd, mert néha mi is szoktunk pihenni :))

„Hát nem is tudom, kellenek a szövegek, de olyan bonyolultnak tűnik minden…”

Megértjük az aggályaidat. Mi könnyen vagyunk magabiztosak, mert tudjuk, hogy az íróink milyen magas színvonalon és milyen hatékonyan tudnak írni, de természetes, hogy ez számodra még homályos terület velünk kapcsolatban. Azt javasoljuk, hogy kezdésnek – próbának – rendelj például 4 cikket (3000 leütéssel), ami azért jó, mert ezeket biztosan fel tudod már használni majd élesben is, továbbá leteszteled, hogy milyen velünk dolgozni, milyen írásokat tudunk neked készíteni, és azok hogyan működnek az Olvasóidnál. Ezek után már sokkal könnyebben dönthetsz arról, hogy szerinted érdemes-e velünk dolgozni, vagy sem.

Inspirációnak íme néhány bennfentes infó és a trendek az eddigi tapasztalatok alapján

  • Ügyfeleink kedvencei a 3000 leütéses populáris, hasznos tartalmat szolgáltató cikkek, ezekből általában egyszerre 5 darabot szoktak kérni, és ezeket két-három hét alatt szokták folyamatosan és rendszeresen publikálni. Ez összesen 60000,- forint  (10 cikk esetén 117000,-) forintba kerül, és két-három hétre le van tudva a cikkek megjelenítése, avagy az online marketing egy fontos eleme, hurrá, lehet foglalkozni a jövővel, stratégiával, vagy el lehet menni végre üdülni! Természetesen az is járható út, hogy az 5-10 cikket elosztod egy hónapra, vagy akkora időtartamra, amekkorára csak akarod.
  • Mostanában nagyon nagy divat a PR cikkek írásának kérése, kifejezetten PR cikkes oldalakra. Ezek ismérve a mi berkeinkben az, hogy egyszerre kulcsszó-optimalizáltak, egyszerre szolgáltatnak hasznos, elgondolkodtató tartalmat az olvasóközönség számára, és egyszerre beszélnek rólad úgy, hogy a mondanivaló öregbíti a hírnevedet. A PR hagyományos és modern értelemben is remek eszköze az ismertségnövelésnek, a keresőoptimalizálásnak, és az imázsépítésnek. Nagy rutinunk van ebben, keress ilyen cikkek ügyében bátran!
  • Másik nagy kedvenc a kulcsszóoptimalizált szövegek írása – ezt nevezik SEO szövegírásnak – általában szintén ötös csomagokban (egyszerre 5 cikk, persze van, aki 30-asával kéri ezeket). Az ügyfél megadja a kulcsszavakat, és mi megírjuk a szintén általában minimum 3000 leütéses kulcsszóoptimalizált cikkeket, amiket általában öt egymást követő napon publikálnak a saját oldalukon (ha 5 darabot rendeltek). Várhatóan 2-3 hét múlva kezd el mozgolódni ezekre a dominált kulcsszavakra az oldal, ide-oda vándorolva néhány helyezésnyit a találati listán, majd olyan 5-6 hét múlva stabilizálódik az új találati helyén az oldal arra a kulcsszóra (illetve azokra a kulcsszavakra). Ezek után érdemes újra elgondolkodni azon, hogy azokra a kifejezésekre érdemes-e még előrébb tolni az oldalt. Öt ilyen cikk szintén 60000,- forintba kerül.
  • Az értékesítési oldalak – sales oldalak, landing oldalak – írása és átírása is egyre nagyobb teret kap az ügyfeleink körében. Ez ügyben olvasd el ezt: marketing szövegírás.

Személyes üzenet Vidi Ritától

Hogyan tudok szövegírást rendelni?

Az alábbi űrlapot kitöltve, vagy emailben a vidirita@ritartacademy.com címre írva. (Kizárólag emailben kommunikálunk, nem fogunk telefonon beszélni.)

Név*
Email*
Cégnév*
Székhely*
Adószám (cég, vállalkozás esetén)
Milyen szövegek érdekelnek leginkább? Többet is választhatsz
Weboldal URL címe*
Bármi kérés-kérdés?
Elfogadod a jelentkezés feltételeit?*


Ha megírod, pontosan mit szeretnél, akkor mi megmondjuk az árat előre, és megadjuk a fizetési adatokat, mi elkezdünk írni, te pedig fizetsz – persze csak akkor, ha mindkét fél részéről érezhető a szimpátia és az együtt dolgozási készség a másik irányába. Nem dolgozunk együtt akárkivel vagy bárkivel.

Marketing szövegek ügyében itt tájékozódj>>

Amint készen van a számodra írt szöveg, az átesik a korrektúrázáson, lektoráláson, minőségbiztosítási statisztikai folyamatainkon, és ki is fizetted már, akkor azonnal küldjük számodra emailben.

Küldd el a megrendelésedet most, mert lehet, hogy a konkurens oldalak már szakmányban gyártják a szövegeiket az oldalukra. Ideje a tettek mezejére lépni, mi itt várunk téged a mező közepén, írásra készen.

Vidi Rita, szakmai és operatív vezető

 

 

 

 

 

Ui.: Ha szövegírás munkát, vagy szövegírói állást keresve jutottál el erre az oldalra, akkor azt javasolom, hogy lépj be a Vidi Rita Klubba és először tanuld ki az online marketing és a szövegírás mesterfogásait>>

Szövegírás tartalomjegyzék

Mivel ez egy hosszú oldal, az alábbi linkek segítenek a tartalomban navigálni:
Szövegírás vs eredmények

Rideg tények a szövegírásról

Ki fogja a szöveget megírni?

Milyen szövegírás munkákat vállalunk?

Szövegírás áraink

Szövegírás csomagajánlataink

Szövegírás: Cikkek vagy leírások? Mi a különbség köztük?

Szövegírás: Miből áll a RitArt Minőség?

Mit nem vállalunk a szövegírás keretében?

Gyakran Ismételt Kérdések a szövegírásról

Személyes üzenet Vidi Ritától

Szövegírás megrendelés űrlap

Marketing szövegek ügyében itt tájékozódj!

Szövegírás okosságok

Ui2.: Ez az oldal 22524 leütést tartalmaz, és 337.860,- forintért írtuk volna meg neked (ez egy hosszú, igazán vidiritás oldal:)). Ugye már csak az lehet a kérdés, hogy mennyit kerestünk már ezzel az oldallal az elmúlt 6 évben 🙂. Jó gondolkodást ezen!

Szövegírás – ezek is érdekelhetnek még a szövegírással kapcsolatban:

Szövegírás Blog | Keresőoptimalizálás szöveggel | Online marketing | Szövegírás tippek | Tartalomfejlesztés | Hírlevél-tudomány |

Átírás | Cikk | Címadás | Facebook stratégia | Facebook szöveg | Facebook tippek | Felhasználási jogok | Hogyan adjunk címeket? | Honlapszöveg | Igények feltérképezése | Keresőoptimalizálás | Kommunikáció | Közgazdaság | Kreatív szövegírás | Kulcsszavak | Kulcsszó | Marketing szöveg | Online marketing tanfolyam | PR cikk | Publikálás időzítés | SEO | SEO szövegírás | SEO tippek | Szövegírás | Szövegírás tanácsok | Szövegírás tippek | Szövegírás webshopoknak | Szövegírók | Tartalom | Szövegírás árak | Szovegiras | Blog szövegírás | Webshop szövegírás 1. | Webshop szövegírás 2. | Szövegírás szolgáltatásHirdetés szövegírásSales szövegírás | Landing szövegírásWebszövegírásHírlevél szövegírásSzövegírás onlineKeresőoptimalizált szövegírás | SEO alapú szövegírásKeresőoptimalizálás szövegírás | Honlap szövegírás | Szövegírás könyv | Weboldal szövegírás | PR cikk írás |

Ezek is fontosak még a szövegírás szempontjából:

Hírlevél minta | Frappáns hirdetési szövegek | Hirdetés szöveg minta | Jó reklámszövegek | Kulcsszavak a szövegben | Landing oldal | Marketing szövegek Facebook-ra | Marketing tippek | Marketing szövegírás | PR cikkek írása | PR cikk minta | Reklámszöveg | Reklámszövegek minta | Szöveg átírás | Szöveg átíró | Jó szövegek | Jó hirdetési szövegek | Jó eladási szöveg | Reklámszlogenek | Cikk írása | Marketing szövegírás árak | Online kommunikáció | Frappáns szövegek | Hirdetés szövegek | Reklámszövegek | Sales szövegek | Hírlevél szöveg | Webszövegírás árak | Marketing szöveg minta | Álláshirdetés szövege | Bemutatkozás írása | Hírlevél feliratkozás szöveg |