SEO: Miért a kulcsszó az Isten?

SEO: Miért a kulcsszó az Isten?

Amikor azt mondjuk, hogy keresőK, akkor azzal megtiszteljük azokat a nyugati féltekén szinte senki által nem használt keresőket is, amiket úgy hívnak, hogy Bing, vagy Yandex, és társaik. De amikor azt mondjuk, hogy keresők, akkor igazából egyetlen keresőre gondolunk, és ez a Google. Hogyan működik a kereső a felhasználó szempontjából? Kezdjük ismétléssel. Ha valaki rákeres […]

Szövegírás árak

Máshol fele ennyiért is elvállalják a szövegírást? Akkor dolgozz velük bátran!

Pontosan 5 éve, hogy 2016 tavaszán elindítottam a saját magam által KÉPZETT írókból, kifejezetten jobb agyféltekés – tehát végtelenül kreatív módszertannal – megtámogatott szövegíró ügynökségemet. Többszáz vállalkozással dolgoztunk már együtt, sokakkal rendszeresek és évek óta folyamatosak az együttműködések, és egyre gyorsuló ütemben növekszik az új ügyfelek száma is. Ezt azért fontos kiemelnem, mert mi azon […]

SEO anyag 4. rész

SEO: a nőfaló és társai

Ahogy útjára indult a Google, és ahogy az innovációjának és a befektetők jókedvének köszönhetően egyre nagyobb szeletet hasított ki a keresők piacából, úgy akarták egyre többen kifürkészni a Google kegyeibe való bekerülés titkait. Ha jól belegondolunk, ez azóta sem változott, hiszen mi is pont azért vagyunk itt, hogy a lehető legeredményesebben férkőzzünk be a Google […]

SEO anyag 3. rész

SEO: A rangsorolás alfái és omegái

Egy rövid bekezdés erejéig ismételjük át, hogy mi is a keresőmotorok lényege: A keresőmotorok folyamatosan szkennelik a teljes internetet, úgynevezett keresőrobotok által. Ezek a robotok mindent felkutatnak, ami nincs előlük direkt elzárva, és mindent, amit arra érdemesnek találnak, bevesznek a saját adatbázisukba, az úgynevezett indexbe. A Google esetében az indexbe kerülésnek két fő indikátora volt […]

SEO anyag 2

S lőn a Google kereső, s lőn az ő hatalma nagy

Sokan nem tudják, de az internetes világ legátütőbb eredményei gyakran nem mások, mint lopott cuccok új köntösbe bújtatva. Ha a mában bárki azt hinné, hogy a Google volt az első keresőmotor a világon, azzal közölném, hogy mi sem áll távolabb a valóságtól. De mielőtt még belevágnánk a dolgok szaftos közepébe, csináljunk egy gyors történelmi áttekintést […]

SEO anyag 1. rész

SEO főzőcske, de okosan

A keresőoptimalizálás végtelenül egyszerű dolog. Mindössze két alkotórész szükségeltetik hozzá: Legyen minden tökéletesen megfelelő a keresőoptimalizálás szempontjából a weboldaladon. Legyen minden tökéletesen megfelelő a keresőoptimalizálás szempontjából a weboldaladon kívül. Rendben, készen is vagyunk, viszlát, köszi a figyelmet. Ja, várjunk! Elfelejtettem mondani, hogy ahhoz képest, hogy ez milyen egyszerű összetevőkre leegyszerűsíthető, mindkét alkotórész többszáznyi  adalékból épül […]

5 keresőoptimalizálási hiba

5 keresőoptimalizálási hiba, amit szinte mindenki elkövet

Mindent és bármit lehet jól és rosszul is csinálni, így a keresőoptimalizálást is. Sőt, ezt aztán nagyon sokan rosszul csinálják, hiszen ennél a témánál a „nemcsinálás” az egyik legalapvetőbb hiba. Továbbá alapvető hiba az is, ha stratégia nélkül kapunk ide-oda, de szerintem ezt én már annyiszor elmondtam kb. az összes anyagomban, hogy minden mögé rendszer […]

Hirdetés megtérülése, ROI fogalma

Mennyi a hirdetés megtérülése? (ROI alapok)

A reklámozás pénzbe kerül: pénzt kérnek a hirdetések kihelyezéséért, futtatásáért, láthatóbbá tételéért, de a hirdetés kreatív anyagának elkészítése és a szöveg megírása is költséges lehet. Nagy reményekkel belevágunk a reklámozásba, kifizetjük érte a díjakat, és aztán reménykedünk, hogy majd lesz eredménye is. Nos, reménykedhetünk, de van ennél profibb megközelítés, ami a ROI – Return of […]

Szövegírás webshopoknak

Szövegírás tippek webshopoknak – haladó szint

Korábban végig vettük a kezdő webshopok számára ajánlott szövegírás tippjeinket, amiket persze nemcsak induló webshopok alkalmazhatnak, hanem azok is, akik már régebb óta működnek, csak éppen a szövegekkel való feltöltés eme első fázisát még kihagyták. Ne kereskedőként gondold kezdőnek vagy haladónak a webshopodat, hanem tartalomstratégiai szempontból! Ha alig van szöveg itt-ott, akkor kezdő a shop, […]

Az önpusztítás művészete - cégek instabil stratégiái

Az önpusztítás művészete – cégek instabil stratégiái

Miért beszélünk ennyit stratégiákról? Miért bonyolódunk bele ilyen mélyen a stabilitás és instabilitás témájába? Miért tárgyaljuk a cég részéről az önzőség fontosságát? Hát nem lenne elég csak éppen eleget foglalkozni a vevőszerzés praktikáival? Hát nem lenne elég csak a marketingesek káprázatosnak tűnő eredményeivel – értsd: 128%-os növekedést értünk el, mikor átírtunk egy szót a címsorban! […]

Cikkek vagy leírások? Mi a különbség?

Cikkek és leírások – Mi a különbség?

Cikkek Cikkeknek nevezzük azokat a tartalmakat, amik mondanivalójukban a következő célokat szolgálják: informálják az olvasót, tájékoztatják bizonyos tényekről vagy véleményekről, hasznos, gyakorlatban is használható gondolatmeneteket tálalnak, több féle szempontot is megmutatnak, ezzel tágítják az olvasó látásmódját, olykor provokatívak, szórakoztathatnak is, inspirálóak, elgondolkodtatóak, esszé-szerűek – tehát mondanivalójuk indul valahonnan és tart valahová, tartalmazhatnak termék- vagy szolgáltatásajánlót […]

119 kulcsszóötlet webshopoknak, webáruházaknak

119 kulcsszó, amit minden webshopnak használnia kellene a szövegeiben

Ezt az anyagot a 119 kulcsszóval azért készítettem, hogy segítsek tisztán látni abban, hogy mégis miről is kellene publikálnod akkor, ha webshopod van – vagy tervezed ilyesmi indítását –, figyelembe véve azt, hogy nekem jelenleg fogalmam sincs, hogy milyen a te piacod. Ugyanis efféle fogalom nélkül is tudom, hogy alapvetően mire keresnek az emberek. A […]

Szövegírás webshopoknak 1

Szövegírás tippek webshopoknak – alapok

Nagyon sok, és egyre több webshopnak írunk szövegeket. A webshopoknak történő szövegírás mindig kicsit speciálisabb, mint mondjuk egy sima üzleti blogra való cikkek írása, mert egy webshopnál a tartalom sokkal szerteágazóbb és sokrétűbb tud lenni, mint egy blogon, vagy netán Facebook oldalon. Mikor bennünket megkeresnek a webshop marketingesek vagy épp maguk a tulajdonosok a szövegírás […]

A mémek hatalma a piacvezetésben

A mémek hatalma a piacvezetésben

Az eddigiekhez képest milyen feladatai vannak a mémekkel egy piacvezetőnek? Illetve mik a feladatok akkor, amikor még csak úton vagyunk a piacvezetőség felé, de már ki lehet jelenteni, hogy nagyon jó úton vagyunk? Ahogy előző héten is szó esett már róla, a piacépítésben kardinális kérdés, hogy milyen gyorsan tudod a lehető legnagyobb szeletet kihasítani magadnak… […]

A mémek hatalma a piacépítésben

A mémek hatalma a piacépítésben

Most, hogy már túl vagyunk két elméleti alapozón – itt és itt -, amikor is tisztáztuk, hogy mik az evolúciósan stabil és instabil stratégiák, milyen lehet galambnak és héjának lenni egy-egy piaci szituációban, továbbá a mémek beépíthetőségéről is tettünk már említést, most már kanyarodjunk rá arra, hogy hogyan használhatod a mémeket a piacépítésben. Következő alkalommal […]

Galambok és héják – avagy a túlélő cég és a mémek adaptációja

Galambok és héják – avagy a túlélő cég és a mémek adaptációja

Galamb akarsz lenni vagy héja? És a céged? Nemrégiben beszéltünk Darwinról, evolúcióról, természetes kiválasztódásról, Dawkins önző génjéről, evolúciósan stabil és instabil stratégiákról, és az önző cég fogalmáról. Oda jutottunk, hogy a cégnek eleve önzőnek kell lennie, mert máskülönben nincs is rá szükség. A cégek a társadalom azon elemei, akik keresik és vállalják a nyílt harcot […]

Az önző cég – stratégiai alapok túlélő típusoknak

Az önző cég – stratégiai alapok túlélő típusoknak

Ha a céget egy organikus szervezetként képzeljük el – merthogy az is, hiszen emberek működtetik –, akkor könnyedén párhuzamot vonhatunk az életben fellelhető túlélési és fejlődési stratégiák és a piaci túlélés és fejlődés között. De nem elég a párhuzamot meglátni, érdemes értelmezni  is tudni, és a cégünk hasznára felhasználni ezt a tudományunkat. Kezdjük az elején! […]

A kilencedik harcmező

A kilencedik harcmező

Imádom a politikai és közéleti filmeket, főleg azokat, ahol választásokra is készülnek, mert ilyenkor mutatkozik meg a stratégia ereje és a stratégiátlanság erőtlensége. Imádtam ez miatt az Elnök embereit, imádom a The Good Wife – (magyarul: Férjem védelmében… tipikus magyarosított rossz cím, de hát ez van, ezzel kell főznünk) sorozatot, és most kedvencem a maga […]

Végzetes hiba a vállalkozások számára

Egy végzetes hiba, amit pokolian egyszerű elkövetni és még a piacvezetőt is képes letaszítani a trónról…

… a nem piacvezetőket pedig örökre távol tarthatja ez a végzetes ballépés a valódi sikerektől. Senki sem akar hibákat elkövetni. Senkinek nem áll szándékában bénázni, bakizni, botladozni. A tudatos ember a kitaposott, egyszerű úton szeret járni, mert tudja, hogy az hová vezet, és hogy az út közben nem kell már szerencsére kínlódni. De az ember […]

Hogyan építs mulitverzumot az Interneten?

Hogyan építs multiverzumot az Interneten a cégednek, márkádnak? (És miért?)

Néhány évvel ezelőtt, az Internet hajnalán – na jó, volt az néhány évtized is… – elkezdtek a mozifilmekben weboldalakat megemlíteni. Például, ha a főszereplő a filmben felkeresett egy weboldalt, azt konkrétan megmutatták a jelenetben, ahogy bepötyögi az URL-t, és megnyitja a weblapot. Ez nagyon trendinek számított annak idején, amikor alig néhány tízezer ember lézengett még […]

RitArt Academy logo

Szövegíró szeretnél lenni? Várunk a csapatba!

Rendszeresen kapjuk a megkereséseket azoktól, akik látják a szövegírás szolgáltatásunk hirdetését, és felcsillan a szemük arra, hogy talán ők is csatlakozhatnának a csapathoz. Az a felcsillanás az nagyon is helyénvaló! Folyamatosan keressük új szövegíróinkat, és aztán folyamatosan biztosítjuk a kreativitást kiteljesítő különböző szövegírói munkákat. Ha szeretnél a szövegírói csapatunkhoz tartozni, téged is várunk szeretettel. Ahhoz […]

Jó hirdetési szövegek, jó reklámszövegek

Jó hirdetési szöveg, jó reklámszövegek

Az online kommunikáció alapja a szöveg. Látjuk igen, hogy tombolnak a videók és a vicces képek is mindent visznek, de ha valóban el akarunk mondani valamit, ha valóban akarjuk is, hogy a befogadók azt hámozzák ki a mondanivalónkból, amit mi akarunk, továbbá el is akarunk adni, értékesíteni akarunk, akkor kötelező, hogy jó hirdetési szövegekkel és […]

Álláshirdetés szövege

Álláshirdetés szövege – hogyan írjunk hatékony álláshirdetés szöveget?

Praxisunkban rendszeresen írunk álláshirdetés szövegeket, amik nagyon hatékonyan működnek, a megbízó cégek eddig 100%-ban megtalálták a pozícióra az alkalmas jelölteket, és az állások gyorsan be is lettek töltve. Most röviden megmutatom, milyen séma és metodika alapján dolgozunk, ezek alapján te is megpróbálhatod, ha nem is megírni, de összerendezgetni a gondolataidat, aztán majd megírjuk már mi […]

Tartalom-multiverzum

Hogyan építs multiverzumot az Interneten a cégednek, márkádnak? (És miért?)

Néhány évvel ezelőtt, az Internet hajnalán – na jó, volt az néhány évtized is… – elkezdtek a mozifilmekben weboldalakat megemlíteni. Például, ha a főszereplő a filmben felkeresett egy weboldalt, azt konkrétan megmutatták a jelenetben, ahogy bepötyögi az URL-t, és megnyitja a weblapot. Ez nagyon trendinek számított annak idején, amikor alig néhány tízezer ember lézengett még […]

Tartalom minőség

Hogyan lehet jobb a tartalom minősége? Sőt mi több: célravezetőbb!

Hogyan és miket kell átgondolni ahhoz, hogy elinduljunk a jobban teljesítő tartalmaink útján? Mik a tartalomfejlesztés alapelvei, ha több látogatót és több vásárlót is akarunk? Mik az első lépések és mik a továbbiak? Mire kell koncentrálnunk tartalomfejlesztő ténykedésünk során és mikre NEM? Mindezekre és még egy csomó egyéb kérdésre válasz a hanganyagban:

Tartalom minőség

Vajon megfelelő a tartalom minősége a weboldaladon?

Mikor mondhatjuk, hogy megfelelő a tartalom a weboldaladon? Akkor, ha az alábbi szempontokat végigvéve megnyugtató válasszal tudsz magadnak szolgálni. Szempontok:

Címsor minta

33 címsor minta – amik 2021-ben is jól fognak teljesíteni

Már a címnél és az első szavaknál eldől minden: vagy érdekli az embereket amit közölsz, vagy magasról tojnak rá. Ez ennyire sarkosan egyszerű. Vajon mi érdekelheti annyira az embereket, hogy vegyék maguknak a fáradságot és rákattintsanak a linkre, ami a weboldaladra visz? És vajon utána, miután átjutottak az oldalakra, mi érdekli őket annyira, aminek a […]

Termékbevezetés

5+1 borzalmasan végzetes hiba, amit termékbevezetéskor elkövetsz

A termékbevezetés egy vállalkozás életében olyan, mint mikor egy családban gyermek születik. Először megfogan szellemileg, aztán megfogan a fizikai síkon, majd egy hosszú, változásokkal, fejlődéssel teli időszak végén megszületik, és íme az új csoda! Közösségi oldalakon lehet jól megfigyelni azt, hogy ha valaki az egész gyerekvárás folyamatába bepillantást enged, akkor azért az ismerősök közönsége kifejezetten […]

7 makulátlan módszer

7 makulátlan módszer, hogy bevigyük az üzeneteinket mások fejébe

– Mindenki szeretné, ha meghallanák, amit mond. – Mindenki szeretne hatást gyakorolni a kommunikációjával – ezért is kommunikálunk. – De nem mindenki szeretne ugyanolyan átütő hatást, mint például te vagy én, vagy hozzánk hasonló vállalkozások. – Az, akinek feszített, előremutató, haladó szellemű céljai vannak, nem bízhatja a véletlenre a dolgokat. – Ahhoz, hogy tudjuk, mit […]

Értékesítés 7 lépésben

Teszt: mi a különbség az értékesítés és a marketing között?

Elképesztő mértékben keveredik az értékesítés és a marketing fogalma a fejekben, ami azért nagy probléma, mert két különböző szakmáról és két különböző üzleti folyamatról beszélünk. Túlságosan sokan hiszik azt, hogy a marketingre elég áldozni, aztán csodálkoznak, hogy az értékesítés végül nem történik meg… Nem csoda, mikor az összes puskaport ellőtted a marketingre,  az értékesítésre, ami […]

Szövegírás: hogyan helyes - ön vagy Ön?

Hogyan írjuk helyesen: Ön vagy ön?

Magázó szövegekben olykor elkerülhetetlen, hogy használjuk az ÖN névmást és különböző ragozott alakjait, mint ahogyan a tegező szövegekben is kénytelenek vagyunk alkalmazni a TE mindenféle módozatait. A te és az ön az ugyebár személyes névmás, de vannak még birtokos névmások, visszaható névmások, kölcsönös névmások, vonatkozó névmások, mutató névmások, határozatlan névmások, kérdő névmások és határozatlan névmások […]

Szlogen tévhitek

Szlogen titkok – tények és tévhitek

Ha vállalkozás, akkor szlogen – tartja a közvélekedés. Az az elterjedt nézet, hogy vállalkozás szlogen nélkül nem létezhet. Pedig de, létezhet, mint ahogy rossz szlogennel lehet sikeres a vállalkozás, és ahogy a világ legjobb szlogenje sem tudja garantálni az átütő sikert. Mi a szlogen? A szlogen nem más, mint egy nagyon leegyszerűsített, lényegi gondolat arról, […]

Szövegírás szolgáltatás

Idén két ügyfelet veszítettünk azért, mert…

Idén két potenciális ügyfelet elveszítettünk. Olyanokat, akik már kezdeményezték velünk a kapcsolatot, és már beindult az oda-vissza kommunikáció, aztán az ügyfél a következő ponton mégis úgy döntött, hogy „Sajnálom, de így nem tudunk együttműködni.”, és ezt közölte is velünk. Hogy mi volt az ok? Nos, szokatlanabb, mint gondolnád. Ugyanis az volt a nem-együttműködés és a […]

Hírlevél-tudomány, email kampány webinárium

Mi az amit könnyű és mit nehéz eladni emailekkel?

Ha emaileket használsz értékesítésre – hagyományos megnevezéssel: hírlevelezel -, akkor az olyan, mintha lenne egy külön értékesítő munkatársad, aki az előre megbeszélteket pontosan teljesíti. 

Online Marketing Alapok tanfolyam 7. rész

Online Marketing Alapok 7. – A tartalom a király?

Content is King! – ivódott bele minden internet marketinges agyába a web2.0 kirobbanása, tehát 2004 környékén. Pedig a kifejezés 1996-ban született egy esszé formájában, méghozzá Bill Gates, Microsoft-látnok tollából, akiről azóta persze már tudjuk azt is, hogy számtalanszor lett a világ leggazdagabb embere – de akkoriban a nevét tényleg csak pár geek ismerte Magyarországon is. […]

Online marketing alapok tanfolyam 6. rész

Online Marketing Alapok 6. – Mobilos és helyi célzás

Nem minden vállalkozás online vállalkozás. A vállalkozások lényeges többsége köthető egy fix fizikai helyhez, ahol a vásárlók kiszolgálása zajlik. Egy bolt, egy iroda, egy műhely, egy házhoz kijáró szolgáltatás számára nem kell az egész világ, vagy épp az adott ország minden lakója számára reklámozni, mert ők úgysem fognak elmenni a boltba, irodába, műhelybe vásárolni/rendelni, vagy […]

Online marketing alapok tanfolyam 5.

Online Marketing Alapok 5. – Konverziók és eredmények

Minden üzleti tevékenységnek az a lényege, hogy legyen eredménye. Még a nonprofit szervezeteknél is eredményorientáltnak kell lenni, mert ott csak annyi a különbség a versenyszférához képest, hogy a tevékenység végzése során létrejött profitot nem osztják szét a tagok között, hanem visszaforgatják a szervezet céljainak teljesülésére. Tehát az üzleti eredmény még a jótékonyságnál is alap, ennek […]

Online Marketing Alapok tanfolyam 4.

Online Marketing Alapok 4. – A weboldal és a marketing csatornák

Az online marketingben az a félelmetes, hogy tényleg dugig van technikai megoldásokkal. Murphy-től megtanultuk, hogy ami el tud romlani, az el is romlik. Ez természetesen az online marketing technikai megoldásaira is igaz. Vagy elromlanak, vagy soha nem is működnek normálisan.

Online Marketing Alapok tanfolyam 3.

Online Marketing Alapok 3. – Az online marketing labirintusa

(Azt javaslom, hogy MOST készíts elő jegyzeteléshez eszközöket, mert ez nagy falat lesz :)) Emlékezzünk vissza, amit az online marketing legfőbb csatornáiról mondtunk: Az online marketing legfőbb csatornái: – keresők – más webhelyek – email – közösségi média Ezek a legfőbb csatornák, AHONNAN terelni tudod az embereket, és persze a honnan majd magában hordozza a […]

Online Marketing Alapok tanfolyam 2

Online Marketing Alapok 2 – Üzleti célok

Miért nem lehetett már használni az offline marketing jól bevált módszereit a neten? Mi változott az technológiának köszönhetően a marketing folyamatokban? Mit jelentenek ezek a változások? A videóból kiderül.

Online marketing tanfolyam 1. rész

Online Marketing Alapok 1 – Kezdetben teremté

„Kezdetben teremté Isten az eget és a földet…” és a 8. napon megteremté Isten az Internetet. A közbeeső időben eltelt „pár” évezred, lezajlott „néhány” háború, megszületett és meghalt sok-sok milliárd ember, és a több, teljes könyvtárnyi kötetet megtöltő történelmi események után ott tartunk, hogy az Interneten nyernek – vagy lehetetlenítenek el – politikai választásokat, az […]

Hogyan szerezzük vissza az ügyfeleinket?

Három egyszerű lépés, hogy visszaszerezd az ügyfeleidet a járványhelyzet után

Hogyan szerezzük vissza a koronavírus járvány miatt elveszett ügyfeleinket? Hogyan adjunk életjelet magunkról? Hogyan csökkentsük a kényszerű bezárás/kimaradás után a veszteségeinket? Még felméretlenek a károk, amiket a társadalom és a gazdaság szenvedtek el a koronavírus miatt. Még a járványhelyzetnek sincs vége, ezekben a pillanatokban még csak a jövőbeli korlátozás-enyhítő lépéseket tervezgetik és csepegtetik kormányszintről óvatosan. […]

Hogyan írjunk karácsonyi üdvözletet az ügyfeleinknek?

Mit írjunk az ügyfeleknek a karácsonyi üdvözletünkbe?

Ilyenkor év vége felé közeledve még azok a cégek is kötelező feladatuknak érzik, hogy személyes hangú levélben keressék meg az ügyfeleiket, akik egyébként az év többi szakában nem szoktak promóciós és/vagy értékesítési célú leveleket kiküldeni. Még a rutinos email marketingezők fejében is felmerül a kérdés: Mit írjunk a karácsonyi üdvözletünkbe? Írjunk a csodásan sikeres mögöttünk […]

Kulcsszó

Kulcsszó halmozása a szövegben – működik még a régi trükk?

Annak idején, mikor a Google elindult világhódító útjára, és vele együtt megszületett a keresőoptimalizálás intézménye és új iparága is, dugig volt az internet olyan oldalakkal, ahol a kulcsszavak voltak csak felsorolva, és ez által már kiváló helyezést tudtak elérni. Aztán a Google egyre finomította indexelési- és találati lista összeállítási algoritmusait, és többszörösen is kinyilvánította, hogy […]

Cikk átírása

Hogyan írjunk át úgy cikket, hogy ne hasonlítson az előző verzióra?

Sokszor előfordulhat az egy weboldal életében, hogy a cikkeinél szükséges a tartalom frissítése. Vagy azért, mert az idők során túlságosan sok hasonló tartalom jött már létre, és szeretnénk kitűnni a sokaságból, vagy azért, mert az analitikai adatok alapján arra a következtetésre jutunk, hogy ideje lenne a fejlesztésnek. Ez a feladat a szövegírás egy speciális szakmai […]

Hogyan alkalmazzuk a félelem marketinget?

Félelemmarketing – avagy mindenki el fog pusztulni, ha nem rendelsz?

Amikor el akarunk adni valamit, vagy fel akarjuk kelteni valami iránt a figyelmet, akkor rengeteg eszközünk van a kommunikáción belül, hogy elérjük a célunkat. A legtöbb vállalkozás, ha el akar adni egy terméket, akkor két nagyon alapvető dologra épít: A problématudatra. A vágyakra. A rutinosak persze összerakják a kettőt, és kiaknázzák a hatványozásban rejlő potenciált. […]

A szövegírás 7 főbűne kép

A szövegírás 7 bűne

Csak az hibázik, aki csinál is valamit – szokták mondani, de a „csinálás” előtt és után is vannak még azért dolgok, amik számítanak. A szövegírással kapcsolatban is igaz ez. Most összeszedtük a szövegírás 7 általános bűnét. Nem főbűnök ezek, amiket csak a purgatóriumban lehetne jóvátenni, de biztosan megelőzhetőek egy kis szervezettséggel, rutinnal, és a kedvenc […]

Jogi alapvetésünk az általunk írt szövegekre

Mire, hogyan és mikor használhatod fel a szövegeket? Röviden: bármire, bárhol, bárhogyan, bármikor

Amikor először érkezik meg hozzánk egy ügyfél a szövegírás szolgáltatásra, akkor mindig felmerül a logikus kérdés, ami valahogy így hangzik: – Mire használhatom fel az általatok írt szövegeket? Meg kell jelölnöm benneteket, mint szerzőket? A válaszunk nagyon egyszerű: – Az általunk, a te számodra, a te kifejezett kérésedre írt szövegeket arra használod fel, amire akarod, […]

Webshop szövegíráshoz ikon

Szövegírás webshopoknak – példaszámolás arról, hogy mennyibe kerül

Éppen most olvastam egy cikket egy legendásan megbízhatatlan, lassan már az átverés határát is feszegető webshopról, amely cikkben a szerző megjegyezte, hogy már az gyanús az ominózus shopban, hogy alig vannak leírások a termékeknél. Egy weboldalon, ahol a vásárlás a leginkább alapvető opció a felhasználók  számára – tehát nem a szórakozás, nem az informálódás, nem […]

Nemet mondunk a facebookra, dislike

Miért nem írunk már Facebook posztokat? Hát ezért:

Miért nem írunk már Facebook posztokat? – ezzel a szöveggel frissítettem 2018. 07. 14-én a szövegírás szolgáltatásunk megrendelő oldalát. Íme: Frissítés: 2018. 07. 14. – az elmúlt években természetesen nagy örömmel írtunk FB posztokat az ügyfeleknek, de 2017-ben már bevezettük az előzetes tájékoztatást a Facebook posztok ügyében. Ez arról szólt, hogy csak akkor javasoljuk Facebook posztok írását, ha […]