Szövegírás szolgáltatás

Szövegírás szolgáltatás

A szövegírás szolgáltatás a szövegírás műveletének kiszervezését teszi lehetővé egy szolgáltató cég, egy független vállalkozás irányába.

Kiknek van szükségük szövegírás szolgáltatásra?

Gyakorlatilag minden ma működő vállalkozásnak szüksége lehet szövegírásra és vele együtt szövegírás szolgáltatásra, amennyiben a marketingjüket és az értékesítési folyamataikat, sőt, magát a professzionális értékesítést is előre megalkotott szövegekkel akarják megtámogatni.

Azoknak a vállalkozásoknak, amelyek nem kívánják a véletlenekre bízni a saját üzleti sikereiket, előbb-utóbb szövegírás szolgáltatásra lesz szükségük.

Nem jobb megoldani a szövegírás szolgáltatást egy saját alkalmazottal, cégen belül?

A kreatív szövegírás nem tesz ki napi nyolc órás munkaidő keretet egy vállalkozáson belül, tehát egy főállású alkalmazott felvétele egy állandó kreatív szövegírói pozícióba nem éri meg. 

Egy induló vállalkozásnál – vagy új projektnél a vállalkozáson belül – eleinte rengeteg szövegírói feladat adódik, de ahogy ezek a megírt szövegek elkezdik a feladatukat teljesíteni – tehát ahogy jönnek a látogatók, érdeklődők és vevők –, úgy lesz egyre kevesebb szövegre szükség, míg végül csak az általános, szintentartó kreatív szövegeket kell megírni heti/havi szinten.

A szintentartó szövegek megírásának költsége általában nem éri el a 100ezer forintot havonta egy már prosperáló vállalkozásnál, és ha ezt összevetjük egyetlen 8 órára bejelentett munkavállaló munkabér, járulékok és egyéb költségeivel, akkor máris kiszámolható, hogy bár eleinte drága mulatságnak tűnik a szövegírás szolgáltatás, és jó ötletnek tűnik ezt egy főállású alkalmazottra bízni, de később drasztikusan csökkennek a szövegírásra számolható költségterhek, a munkavállalóé viszont nem.

Sok cégnél gondolkodtak már úgy, hogy a felszabaduló órákban más feladatokat csináltatnak a szövegírásra felvett munkatárssal, de ez mindig rossz ötletnek bizonyul, ugyanis egy kreatív szövegíró az elméjéből dolgozik, ami a legmagasabb szintű képességek közé tartozik, és egy ilyen ember számára minden, színvonalban ennél lejjebb lévő munkafolyamat gyakorlatilag megalázó. Az ilyen munkatársak nagyon gyorsan veszik a kalapjukat és továbbállnak oda, ahol megbecsülik a képességeiket, vagy saját vállalkozást indítanak és úgy írnak végül szövegeket cégek, szervezetek számára.. 

 

A szövegírás szolgáltatás költségei előre kalkulálhatóak és időben egyre csökkenő tendenciát mutatnak, feltéve, ha a kezdetektől jó tartalom stratégiával dolgozunk és a megfelelő szövegek vannak megírva. Azt előre elárulom, hogy nem szabad Facebook posztokra pazarolni a pénzt, mert a Facebook posztok csupán a pillanatnak szólnak, így rájuk nem vonatkoznak a fentiek.

A szövegírás szolgáltatás árai

A szövegírás szolgáltatás árai, vagyis költségei attól függnek, hogy milyen üzleti célokat szeretnél elérni a vállalkozásoddal és mikorra. 

Van, amikor a “mikorra” az irreleváns kérdés adott esetben, mert nem pörgetheted előre az idő kerekét. Például a SEO szövegírással kapcsolatban masszív 3-4 hónapos szorgalmas szövegírási munka után lehet arról beszélni, hogy mennyire vagyunk elégedettek az eredményekkel és mennyire nem, mit hogyan és hova korrigáljunk, mire hogyan reagáljunk, mit mondanak a látogatóink, stb.

Ha van mire építkezni, például vannak feliratkozóid, vannak email címeid – amiket önként adtak meg a feliratkozók –, amikre közvetlenül tudsz kampány emaileket küldeni, akkor a “mikor” kérdése átválthat az AZONNAL állapotába, mert mindig is és örökké is az email kampányok a leghatékonyabb marketing és értékesítési eszközök.

És ez esetben már csak a “mennyi levelet küldjünk és milyen ütemezéssel” lesz a kérdés, a tartalmat pedig ehhez kell kitalálni.

Komplett hírlevél tudományos kiképzést itt kaphatsz>>

 

Szövegírás szolgáltatás sikerdíjjal?

Nagyon sok cég vágyik arra, hogy szolgáltatásokért csak akkor kelljen fizetnie, ha azok eredményt is hoznak. Nos, ha mutatsz nekem könyvelőt, aki sikerdíjért dolgozik neked, mutatsz nekem ingatlantulajdonost, aki sikerdíjért adja neked bérbe az üzlethelyiséget, vagy mutatsz egy benzinkutat, ahol csak akkor kell fizetned, hogy ha sikeres lesz az üzleti út, amire a benzint tankoltad, akkor egye fene, beszélgethetünk sikerdíjas szövegírás szolgáltatásról.

A sikerdíjas szövegírás szolgáltatással az a baj egyébként, hogy teljes hozzáférést kellene adnod az egész vállalkozásodhoz ahhoz, hogy lássam, hogy valóban azt csinálod-e, amit tanácsoltam, úgy használod-e a szövegeket, ahogy mondtam, képes vagy-e annyira előre gondolkodni, ahogy azt elvárom, és az előtte-közben-utána realizálódó üzleti eredményeidre is rálátást kérek. 

Adsz hozzáférést MINDENHEZ? Átadod a vezetést a vállalkozásod felett? Mert akkor vállaljuk a sikerdíjas szövegírás szolgáltatást, amiben nemcsak a szövegírás elvégzéséért kérünk pénzt, hanem jutalékot és üzletrészt is kérünk. Jó lesz így? 

Ideje elengedni ezzel kapcsolatban a szépreményű álmokat: előre kell fizetni, és nagyon előre kell gondolkodni. Ez esetben a szöveg hozni fogja az eredményeket. 

Nem mellesleg mi ingyen adunk tanácsokat is az ügyfeleknek, mert a mi érdekünk is, hogy sikeres legyél. 

Ha kicsi a keret, kezdd egész nyugodtan kicsiben az építkezést a tartalommal! Fel kell térképezni, hogy milyen szöveggel lehet a leginkább előre haladni és aztán az abból jövő eredményekből már vissza lehet forgatni még több szövegbe az összeg egy részét. Például: webshopoknál a kategória leírások és a keresztbe linkelt blog cikkek azok, amik rengeteg látogatót tudnak hozni és akkor azokból már nagyon könnyű vásárlókat generálni. Saját referenciánk: InspiritShop kollagén>>

Egy ilyen cikk passzívan és folyamatosan hozza a vásárlókat. Egyszer tettük ki Facebookra (az elkészültekor), egyszer küldtük ki emailben (az elkészültekor), a hatása mégis folyamatos és tartós. Ez a SEO ereje.

 

Szövegírás szolgáltatás havidíjjal?

A RitArt Szövegírás szolgáltatás megrendelési oldalán feltüntettünk csomagajánlatokat is, így láthatod például, hogy 36000,- forintért négy cikket kapsz és könnyedén tudsz ezekkel a keretekkel kalkulálni.. Az, hogy ezt te havonta szeretnéd, az a te döntésed, ha havonta kéred, mi havonta megírjuk, tehát tekintheted havidíjnak is, vagy havi költségkeretnek is, ha számodra úgy szimpatikusabb :).

 

Posted on: 2022-10-13, by :