Hogyan lehet jobb a tartalom minősége? Sőt mi több: célravezetőbb!
Hogyan és miket kell átgondolni ahhoz, hogy elinduljunk a jobban teljesítő tartalmaink útján? Mik a tartalomfejlesztés alapelvei, ha több látogatót és több vásárlót is akarunk?
Mik az első lépések és mik a továbbiak?
Mire kell koncentrálnunk tartalomfejlesztő ténykedésünk során és mikre NEM?
Mindezekre és még egy csomó egyéb kérdésre válasz a hanganyagban:
Miket kell átgondolni a tartalomról?
Ha azt akarjuk, hogy jó legyen a tartalom az oldalunkon, akkor van egy csomó lehetőségünk. Ami csodás hír, ugyanis az borzalmas lenne, ha többé már nem lenne mit tennünk, nem lenne hova fejlődnünk.
A hanganyagban egy csomó feladatot adok neked, hogy jobb legyen a weboldalad tartalmának a minősége. A kiindulási pontot átlagos tartalomellátottsággal kalkulálom, tehát nem a nulláról, hanem azt feltételezve, hogy van már némi cikked, néhány kép, statikus tartalmak, csak éppen még nincsenek átütő eredmények.
Mi legyen az első feladat a tényállás felmérésén túl?
Az első feladat mindig a Search Console-ból indul. Itt találod meg, hogy ha felviszed az oldaladat a rendszerbe, hogy egészen pontosan milyen kulcsszavakra érkeznek a látogatóid, és milyen pozícióban vagy ezekre a kulcsszavakra, mekkora az átkattintási arány, és mik a trendek?
Továbbiak a hanganyagban…
Posted on: 2020-10-08, by : Vidi Rita