Hány cikket írjunk egy-egy kulcsszóra, ha jól akarunk szerepelni a keresőben?

SEO szövegírás

Avagy az elárasztásos SEO stratégia

A keresőoptimalizálás témája örök rejtély a vállalkozások számára, mert annyira misztikusnak tűnik a Google kedvében járni, hogy sokan inkább bele sem kezdenek. Nagyon sok SEO szakértő van a világon, és nagyon sok SEO stratégia van, de azt ki lehet mondani, hogy két nagyon fontos eleme van a keresőoptimalizálásnak:

  • Tartalom
  • Bejövő linkek

A Google még vagy 300 (egyes feltételezések szerint 500-600) különböző szempontot is figyelembe vesz, de a tények nagyon beszédesek: ha nincs tartalmad, és ha nem mutatnak rád linkek, akkor megette a fene az egészet.

De másképp is fogalmazhatnék: ha nincs tartalmad, AKKOR nem mutatnak rád linkek, mert hiszen miért linkelné bárki is a cikkeidet, oldalaidat, ha nincs rajtuk semmi.

Ez is hasznos lehet: SEO cikkgyűjtemény>>

Szerencsére a kulcsszóoptimalizált cikkek/tartalmak fontosságáról már szinte mindenki hallott, de azért frissítsük fel az ismereteinket.

Kulcsszóoptimalizált tartalomnak nevezzük azt a cikket például, amiben hangsúlyosan egyetlen témakörről értekezünk.

Ritart Szövegírás Banner
Ha szereted a bevételeket és a profitot számolgatni, akkor bízd ránk a szövegírást!

Mint például mi a szövegírásról, és annak különböző altémáiról, leágazásairól, kapcsolódó területeiről szoktunk.

A kulcsszóoptimalizált tartalom fontos jellemzője az, hogy az a kulcsszó, amiről akarjuk, hogy szóljon, az konkrétan sokszor szerepel a szövegben. Ezt szövegírási szempontból úgy lehet a leghatékonyabban megoldani, ha egyszerűen nem használunk szinonimákat a kulcsszó helyett, hanem mindig kiírjuk, amikor ki lehet írni, és tényleg leírjuk, nem hagyjuk ki a szót, mert mondjuk az előző mondatban már szerepelt. A kulcsszóoptimalizált szövegekben a szóismétlés az adott kulcsszóra nem bűn, hanem az eredmények szempontjából egyenesen üdvös is.

A kulcsszóoptimalizált szövegben a domináns kulcsszó előfordulási aránya magas, de inkább ne foglalkozzunk számszerűsítéssel, hanem hagyatkozzunk az érzéseinkre!

A kulcsszóoptimalizált szövegnek az olvasóhoz is kell szólnia, tehát nem sorolhatjuk fel a kulcsszavainkat csak úgy egymás után, hanem hasznos tartalomba kell ágyazni ezeket.

(Hányszor írtam le azt a fentiekben, hogy kulcsszóoptimalizált? :))

Hány cikket érdemes írni egy kulcsszóra?

A keresőoptimalizálásban, mint említettem, különböző stratégiák vannak, és mi az elárasztásos stratégiát alkalmazzuk leginkább, illetve szövegírást megrendelő ügyfeleink is ezt keresik legtöbbször.

Ez azt jelenti, hogy nem egyetlen hosszú cikket írunk egy-egy kulcsszóra, aztán majd várunk, hogy mi lesz, és reménykedünk a hatásban, hanem gyakorlatilag elárasztjuk a saját oldalunkat rengeteg olyan hasznos cikkekkel – legalább 3000 leütésben cikkenként –, amikben ugyanaz a kulcsszó van dominálva. Egy-egy kulcsszóra akár száz (igen, 100) különböző cikket is lehet írni, mi a RitArt Szövegírókkal konkrétan egy-egy kulcsszóra 110 megközelítést szinte biztosan tudunk neked írni, ami azt jelenti, hogy mind a 110 cikk másról fog szólni, mégis ugyanaz a kulcsszó lesz benne dominálva!

Hogy ez hogyan lehetséges? Tudom, hogy elképzelhetetlenül soknak tűnik 100 cikk, de A RitArt Szövegírókkal ez simán megy.

Tudom, hogy már pörögnek a dollárjelek a szemedben, hogy vajon ez mennyibe is kerül, mert nyilván nem olcsó, még ha magadnak is írod, és akkor még csak egy kulcsszóról beszéltünk!

Ha van 30-40 kulcsszavad, amikkel nagy biztonsággal majd látogatókat tudsz vonzani az oldaladra, akkor az 3000-4000 cikk, ha olyan a piacod, hogy egyszerűen le kell tarolnod! De mit gondolsz? Mennyit fogsz KERESNI, ha csak hozzád jutnak el a látogatók, és nem a konkurenseidhez?

Biztos, hogy 100 cikk kell kulcsszavanként?

Dehogy! Lehet, hogy 300 cikk kell, ha olyan a piacod, hogy már dugig van szuper jó oldalakkal.

És lehet, hogy elég lesz 3 cikk is – vagy egy jó hosszú –, mert olyan piaci környezetben indulsz neki a piacépítésnek.

De ma, 2018-2019-ben abban reménykedni, hogy egy cikkel megúszod, nos… inkább bele se kezdj!

Tudod miért jó még ez az elárasztásos stratégia?

Azért, mert minden egyes cikk alapos indok arra, hogy megossz valami friss infót – valami… hát a cikket, remélem nem kell külön magyaráznom 🙂 –, és mondjuk hármasával kiküldd hírlevélben is az ottani olvasóknak.

A kulcsszóoptimalizált cikkekbe tehetsz saját reklámokat, linkelheted belőlük saját már korábbi tartalmaidat, és tudod mit szoktam még ilyenkor mondani: a jó ég mentse meg a konkurenciádat ;).

Mi szívesem megírjuk a kulcsszóoptimalizált szövegeidet IS>>

Posted on: 2018-10-17, by :

Vélemény, hozzászólás?