Szövegírás csomagajánlatok a RitArtnál

Csomagárak cikkekre, leírásokra

Te is gondoltál már arra, hogy ha nem neked kellene megírnod a cikkeidet, termékleírásaidat, kampányleveleidet, akkor biztosan sokkal aktívabb lehetne az oldalad/hírleveled? Hiszen ha minden napunk legalább 48 órából állna, akkor biztosan jutna időnk naponta legalább egy cikket megírni, naponta legalább egy hírlevelet kiküldeni, de hát így, ezzel a kevéske 24 órával gazdálkodva valahogy mindig halasztódnak ezek a teendők.

És most félre ne értsd, nem ironikusan írtam a fenti sorokat, hanem holt komolyan. Melyik elfoglalt vállalkozónak van naponta legalább egy szabad órája, míg kigondolja, vázlatolja, megírja, feltölti, beszerkeszti a cikkét, plusz a hírlevelét? Oké, naponta akadhat egy-egy óra, de sosem egyben, hanem 12 darabra szabdalt öt percekben, amikből igencsak nehéz valami kerek egészet kihozni. Én is tisztában vagyok azzal, hogy az oldalunk első 10-20-30-50-80 cikkét nem nehéz megírni, ha az ember lendületben van, de amikor az alábbhagy, akkor mi lesz? Ott fog kongani az oldal új tartalom nélkül, és ha akad is majd új látogatónk, az gyorsan el fog menni onnan, mert azt fogja gondolni az évekkel azelőtti dátumok láttán, hogy már nem is működik a vállalkozás…

Szóval tudom, hogy a tartalomfejlesztés nem egy egyszerű eset. Kell hozzá egyrészt stratégia, másrészt kreativitás, elhivatottság, IDŐ, kitartás, ötlettel teliség (ez nem egyenlő a kreativitással), és még csomó minden, például íráskészség sem árt. Időgazdálkodásról írtam könyvet, ha érdekel, az íráskészségben pedig franchise partnereink jobb agyféltekés kreatív írás képzései segítenek.

Azt tapasztaljuk az ügyfeleinknél, hogy amikor elkezdünk együtt dolgozni, akkor az első 5-10 általunk írt cikk, vagy poszt, vagy termékleírás, vagy bármilyen tartalom után nagyon gyorsan felmerül az kérdésként a megrendelőben, hogy „vajon milyen hatása lenne, ha minden nap jelenne meg új cikkünk, új posztunk, és minden nap küldenénk ki hírlevelet?”

És akkor előkerülnek a számológépek, és mi pedig elővesszük a csomagajánlatainkat.

Mint rólunk tudható, akár 260 leütést is megírunk szívesen, tehát nem kötjük hatalmas számokhoz az együttműködést, ugyanakkor szeretnénk honorálni, ha valaki tényleg velünk gondolkodik nagyban, így kialakítottuk a következő lehetőségeket.

Szövegírás csomagárak például 3000 leütéses cikkek esetében:

Csomagárak cikkekre, leírásokra
Csomagárak cikkekre, leírásokra

Az ábrán látható számok példák, és a leggyakrabban használt leütésszámra vonatkoznak, de ha neked pontosan 30 darab 1380 leütéses szöveg kell, akkor abban az esetben is lehet számolni a kedvezőbb leütés árakkal.

Másképp megközelítve így is le lehet bontani a szövegírás árakat nagyobb volumeneknél.

1-9 darab írás megrendeléséig: 1.8,- forint a leütés ára.
10-29 darab írás megrendeléséig: 1.75 forint a leütés ára.
30 darabtól 1.65 forint a leütés ára.

Az árak bruttó árak. Nincs rajtuk ÁFA.

“Hónapokra előre meg kell rendelnem havi 30 cikket vagy posztot, hogy megkapjam a kedvezőbb árat?” 

Nem. Ha hónapokon át velünk tartasz, az mindkettőnk számára nagyon hasznos lesz, de nem hiszünk a bullshit marketingben, mely szerint csak hosszú távú elkötelezettséggel lehet maximálisan gyümölcsöző egy együttműködés. Egyetlen egyszeri 30 cikkes megrendelésnél már tudjuk biztosítani a kedvezőbb árat, mert szerintünk ez így tisztességes.

Érdemes nagyban gondolkodni, mert kis gondolatokból csak kis tettek lesznek, és azokból biztosan nem lesznek nagy eredmények!

Szövegírás egyéb tudnivalók, és megrendelés

Vidi Rita

RitArt Academy

Ritart Szövegírás Banner
Ha szereted a bevételeket és a profitot számolgatni, akkor bízd ránk a szövegírást!
Posted on: 2018-10-09, by :

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük